מי צריך לעשות ביטוח דירה?

מי צריך לעשות ביטוח דירה?

אתם חושבים לקנות דירה? בדקתם מספר אפשרויות והגעתם למסקנה שאתם חייבים לקחת משכנתא? אם כך, כדאי שתדעו: אתם תהיו חייבים גם לעשות ביטוח דירה. אומנם מבחינת הבנק הביטוח שאתם צריכים לעשות הוא ביטוח משכנתא, אך לרוב הוא מגלם בתוכו גם את הביטוח שתוכלו לעשות לדירה. בנוסף לכך, מעבר לשאלת החוק שבעניין הזה, כדאי לקחת בחשבון גם את העובדה שאתם פשוט לא רוצים לחיות במקום בלי ביטוח. יש מספר יתרונות בולטים לביטוחים כאלה, כמו למשל, העובדה שכך יש מי שיכסה כל נזק שעלול לקרות לדירה עצמה. למשל, אם פתאום תהיה הצפה או שתהיה רעידת אדמה שתהרוס לכם את הדירה, הרי שהביטוח לפחות יוכל לתת לכם פיצוי ולכן לא כדאי שתוותרו על העניין הזה. בנוסף, אם תתרחש תאונה כלשהי בתוך הדירה שלכם, למישהו שלא גר בה דרך קבע, הרי שהביטוח יממן גם במקרה הזה את הנזק ואת הפיצויים שצריך לשלם לאותו אדם.

איך בוחרים איפה לעשות ביטוח דירה?

ביטוח שמיועד לדירה אתם יכולים לעשות, כמובן, בלא מעט מקומות. אם יש מדינה שלא חסרות בה חברות ביטוח, זו כמובן מדינת ישראל, כך שברור מדוע יש לכם דילמה. איך למעשה בוחרים את המקום הכי טוב לעשות בו ביטוח דירה? אנחנו ממליצים לכם לבחור מספר חברות ביטוח טובות ולעשות לגביהן מחקר מעמיק, כי זה ברור שאחרי שתעשו ביטוח אצל חברה כזו אחרת, לא תרצו לעבור לחברות מתחרות. כדי לבחור חברה מובילה לביטוח שמיועד לדירה, כדאי יהיה לברר:

  • הוותק – האם זו חברת ביטוח וותיקה שיש לה ניסיון רב?
  • ההמלצות – האם זו חברת ביטוח שיש לגביה לא מעט המלצות מלקוחות אחרים שיצאו מרוצים?
  • הפוליסה – מה בדיוק כוללת הפוליסה ועד כמה היא נרחבת?

חשוב מאוד להבין על מה אתם חותמים ועד כמה הכיסוי יהיה גדול או לא. כך תוכלו להבין האם אתם במקום הנכון והאם, בשעת צרה, חברת הביטוח באמת תיתן לכם את הטוב ביותר או שהיא תתנער מהאחריות שלה כלפיכם.

כמה תשלמו בחודש?

איך אפשר לדבר על ביטוח דירה ולא להזכיר את שאלת המחירים? זה הרי ברור שאם תעשו השוואה בין מספר חברות ביטוח שונות, תוכלו לקבל מחירים שונים לגמרי. לכן נשאלת השאלה: כמה הגיוני לשלם? והאם כאשר חברת ביטוח מסוימת גובה יותר מאשר חברות ביטוח אחרות היא גם נותנת יותר? האמת היא, שזה לא תמיד כך. לכן רצוי לבחור משהו במחיר ממוצע כי כך תוכלו לדעת שאתם מקבלים תמורה מלאה עבור הכסף שאתם משלמים וכך תדעו שיש לכם אל מי לפנות בעת צרה. אומנם אף אחד לא היה רוצה להשתמש בביטוח ולהפעיל אותו, אך חשוב מאוד לדעת שיש לכם ביטוח כזה כי רק כך תוכלו לישון בשקט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*