"מי מפחד משיתוף הציבור?"

"מי מפחד משיתוף הציבור?"

מועדון רוטרי אשדוד הזמין השבוע חברים ממועדונים בערים שכנות להרצאתו של ד"ר משה דרור: "מי מפחד משיתוף הציבור?". באולם מלא מפה לפה בחדר הישיבות של הנהלת העיר בבית העירייה, התקבצו עשרות נוכחים בהם גם חברי מועצת העיר וממלא מקום ראש העיר, לצידם של תושבי אשדוד נוספים. ההרצאה, בה הוסברו העקרונות של ההליך הדמוקרטי לשיתוף הציבור, הציפה שאלות בסופה ודיון ער עד קולני בקרב המשתתפים.

בהמשך להסבר המפורט של המרצה על היתרונות של השיטה הנהוגה במקומות רבים בארץ ובעולם, עלתה בדיון אכזבתם של תושבים על כי ההליך הדמוקרטי כמעט ולא בא לידי ביטוי בעשייתה של עיריית אשדוד, ויש להצטער על כך. היתרונות שהוזכרו נוגעים לשדרוג רמת ההחלטות לטובת איכות חייהם של התושבים, להקטנת ההתנגדויות להן וגם להגברת הלגיטימציה השלטונית.

רבים מן הנוכחים הגדירו את ההרצאה כחשובה ומרתקת. ד"ר דרור הרצה במסגרת מאמציו של הפורום הציבורי לאיכות הסביבה באשדוד להביא את בשורת שיתוף הציבור לתושבי העיר וגם כשותף לנשיאת דגל שיתוף הציבור ברמה התקשורתית הארצית במסגרת ערוץ הטלוויזיה דמוקרטTV. מועדון רוטרי המקומי נרתם לרעיון ויפעל, לדברי נשיאו בני מימון, להגברת המודעות לנושא.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

תגובה אחת

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*