מי הוא עורך דין ביטוח לאומי ואיך הוא יכול לעזור לכם?

מי הוא עורך דין ביטוח לאומי ואיך הוא יכול לעזור לכם?

המון אנשים מגישים תביעת ביטוח לאומי באופן עצמאי ובסופו של דבר משיגים את התוצאה ההפוכה. בעוד חלקם מתייאשים בתחילת תהליך הגשת התביעה ומשלימים עם דחיית תביעה יש גם כאלו שלא מוותרים ומנהלים מאבק משפטי עצמאי אבל שוב נתקלים בקשיים אין סופיים.

האם גם אתם קיבלתם לאחרונה עצות מבעלי ניסיון להגשת תביעות ביטוח לאומי באמצעות עורך דין מיומן בתחום? אם מישהו ייעץ לכם נוכח כי נכשל גם בשלב הערר אולי כדאי להקשיב לניסיונו ולקצר את התהליך באמצעות עורך דין מנוסה בתחום שיכול ויודע להשיג את זכויותיכם כחוק.

עורך דין ביטוח לאומי – כאן מקבלים את מה שמגיע על פי חוק

אם תשאלו כל עורך דין ביטוח לאומי הוא יעיד בפניכם אודות אנשים מגיעים אל ביטוח לאומי ללא ידע וניסיון מוקדם לרבות הגעה לוועדה הרפואית מבלי להבין ולהתכונן מראש והתוצאה? דחיית התביעה לאלתר!

דבר נוסף שגורם לא פעם לדחיית התביעה קשור בחוקים, בירוקרטיה והכללים המסורבלים המשתנים כמדי שנה – דבר המערים קשיים על דורשי הפיצוי ברמת ההבנה וההגשה הראשונית.

כפי שהבנתם, כשמדברים על ריבוי תביעות לביטוח לאומי מדברים על אבטלה קשה, מחלות הנובעות מהמקצוע, דרישה לגמלות סיעוד למבוגרים וילדים, גמלת ניידות, תושבות, חובות לביטוח לאומי ועוד.

אין ספק, יש בהחלט מצבים שלא נכנסים אליהם לבד וחלק מהם מדבר על ועדות רפואיות, דמי תאונה, נפגעי פעולות איבה ועוד מקרים דומים שאינם מקבלים את אישור המוסד בקלות רבה. כל המצבים הנ"ל לרבות קצבת שארים ועוד שירותים מיוחדים מצריכים לא פעם את נוכחותו של עורך דין מיומן בתחום עוד בתחילת התהליך.

הכנה לוועדה רפואית – להיכנס לזה עם ידע מקדים

עם ניסיון לא מתווכחים, כאשר נכנסים לכל הליך הקשור בביטוח לאומי ראוי להיכנס אליו באמצעות עורך דין שמכיר ובקיא בכל החוקים והתקנות בפרט אם זה מפגש עם הוועדה הרפואית.

מבין כל דרישות ביטוח לאומי יש הליך אחד שיכול להכריע את הכף והוא התייצבות אל מול הוועדה הרפואית. בדיוק במקרה בו אתם צריכים לשכנע את הרופאים בצדקתכם אתם חייבים עורך דין עם ניסיון בתחום על מנת שיוכח כי אתם אכן זכאים וטענותיכם מוצקות ומושתתות על האמת.

היציאה לדרך עם מייצג מתאים הינה הכרחית ביותר ולא רק בשלב הערר אלא הרבה לפני כן. הרצון שלא לסכן את הסיכויים להצלחת התביעה מעידה על לא מעט אנשים במצבים דומים שלא לגשת לתביעת ביטוח לאומי באופן עצמאי ולהיעזר בעורך דין בקיא בנושא.

בסיכומו של דבר, עורך דין מיומן בתחום יגיש את כל הטפסים הנכונים, יעיד את הטענות הרלוונטיות ויעשה כל מה שצריך על מנת להעלות את סיכויי תביעתכם ותגמוליה.

צילום: CANVA PRO

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*