מי באמת צריך קידום אתרים?

מי באמת צריך קידום אתרים?

כולם מדברים על זה. אבל האם כולם גם מבינים מה זה אומר? ומי צריך את זה? את כל התשובות תוכלו למצוא בהמשך מאמר זה!

מה זה קידום אתרים?

קידום אתרים הוא שם כולל של מספר פעולות אפשריות שמטרתן היא להגדיל משמעותית את החשיפה של האתרים המקודמים על ידי ביצוע תשלום לגוגל או על ידי היכרות עם הפרמטרים הנדרשים לשם קידום האתר במעלה רשימת תוצאות החיפוש של הגולשים וביצוע הפעולות הנדרשות.

משמעות הקידום

בכל פעם שגולש מקליד בגוגל מילות חיפוש, עולה בפניו רשימה ארוכה של קישורים לאתרים שונים, שיכולים לעניין אותו ולתת לו את המענה הרצוי לו. היות שהרשימה ארוכה כל כך והגולש יכנס רק לתוצאות הראשונות כי בינינו, למי יש סבלנות להיכנס לכולם, כל בעל אתר היה רוצה להיות בין האתרים שאליהם יכנסו הגולשים.

עסקים

בין אם העסק שלכם הוא קטן או גדול, קידום אתרים נחוץ לכם מאוד לשם קידום העסק. הרי ידוע שכל עסק, ובעיקר עסקים קטנים, צריכים להגיע אל קהל היעד שלהם ולהגדיל את ההכנסות שלהם תוך השקעה קטנה כמה שיותר של כסף. ידוע גם, שאנשים רבים מבצעים את הקניות שלהם, או לכל הפחות – את סקר השוק שלהם, דרך האינטרנט. לכן, האתר העסקי יכול להגיע אל שתי מטרות אלו באמצעות קידום בגוגל.

עמותות

גם אם האתר שלכם הוא של עמותה ללא מטרות רווח, אם טרחתם לבנות אתר ודאי רציתם ליצור חשיפה לעמותה שלכם. ואם רציתם ליצור חשיפה, אתם ודאי רוצים גם להגדיל אותה. בדרך כלל, המטרה העיקרית של אתרים של עמותות היא להגדיל את המודעות של הציבור למטרת העמותה ולעתים גם לקבל תרומות. אם כן, ככל שהאתר שלכם יקודם יותר בגוגל, כך הוא ישיג יותר את מטרתו.

רעיונות

יש אתרים, שמאחוריהם עומד רעיון מסוים ומטרתם היא להפיץ אותו. גם במקרה זה, כל עוד המטרה היא להפיץ את הרעיון, הרי שהמטרה היא גם להפיץ את האתר ולשם כך דרוש קידום אתרים. ההבדל העיקרי בין אתרים לשם הפצת רעיונות לבין אתרים עסקיים הוא בתקציב המוקדש לכך. לכן סביר מאוד להניח, שבמקרה זה הבחירה תהיה בקידום אורגני ולא בקידום ממומן.

לסיכום

קידום אתרים דרוש לכל סוגי האתרים ללא קשר לאופי האתר ומטרתו. אם יש לכם אתר, אתם צריכים לדאוג לקידום שלו בגוגל כדי שקהל הגולשים יוכל להגיע אליו. את הקידום עצמו מומלץ בחום לעשות בעזרת אנשי מקצוע המתמחים בכך, בין אם אתם מעוניינים בקידום אורגני או ממומן. כך תוכלו להגיע אל התוצאות הרצויות לכם ולשמר אותן לאורך זמן ובסופו של דבר, גם לאחר ההשקעה הכספית באותם אנשי מקצוע, זה ייצא לכם יותר משתלם מכל הבחינות!

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*