מינויים חדשים בחברה העירונית

מינויים חדשים בחברה העירונית

החברה העירונית לתרבות ומרכזים קהילתיים באשדוד ממשיכה ביישום התהליכים הארגוניים והתאמת המבנה החברתי של החברה לתכניות העבודה החדשות ולאתגרים שמציבה העיר החמישית בגודלה בישראל, תוך שימת דגש על החזון העירוני בנושאי חינוך וחברה, תרבות  אומנות ופנאי.

השבוע אישר דירקטוריון החברה שני מינויים חדשים –  משנה למנכ"ל וסמנכ"ל.  מנכ"ל החברה העירונית לתרבות ומרכזים קהילתיים באשדוד, מר אורן טואיל, מציין רק חצי שנה בתפקידו החדש וכבר ניתן לראות את השינויים המתחוללים בחברה. "אשדוד, אחת הערים הגדולות בישראל, מצויה בתקופה מרשימה מבחינת הרפרטואר המגוון שהיא מציעה לתושביה ולאורחים הבאים בשעריה ואט אט היא מייצבת את מעמדה כעיר אטרקטיבית בתחומי התרבות והפנאי", אומר אורן ומדגיש כי "התפתחות זו מאתגרת את כל גופי התרבות שלנו וכחברה עירונית אנו מחויבים להתאים עצמנו הן למציאות המתהווה והן לחזון ראש העיר ויו"ר דירקטוריון החברה בתחומים שבאחריותנו".

לפני כשבועיים בחרה ועדת כ"א ומכרזים של הדירקטוריון בשני עובדים ותיקים ומנוסים בחברה, לתפקידי המשנה וסמנכ"ל החברה.

לתפקיד משנה למנכ"ל ומנהלת תחום התרבות והאמנות נבחרה הגב' נעמי אדר הופמן, בעלת תואר MA במנהיגות ציבורית ופוליטית מאוניברסיטת תל אביב ותואר Bsc בפסיכולוגיה.

vitali

לתפקיד הסמנכ"ל לענייני המרכזים הקהילתיים נבחר מר ויטלי סלוצקי, בעל תואר MBA במנהל עסקים מהאוניברסיטה הפתוחה ותואר ראשון בניהול.

בשבוע שעבר אישר דירקטוריון החברה פה אחד את המינויים החדשים. חברי הדירקטוריון והנהלת החברה מברכים את השניים על המינוי ומאחלים לכם הצלחה.

צילום נעמי אדר: אילנית תורג'מן זלצגנדלר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*