מימונה בצל הקורונה: ״תרבחו ותיסגרו״

מימונה בצל הקורונה: ״תרבחו ותיסגרו״

מימונה כזו העיר אשדוד לא ידעה, העיר אשדוד היתה ללא ספק בירת המימונות עם הובלה משמעותית בכל מנהגי החג כולל כנס אקדמי וחגיגת מופעים מידי שנה, מכל החגים נראה שהמימונה תחסר לעיר יותר מכל חג אחר, זה החג בו כולם נפגשים, כולם מתחבקים וכולם בעיקר שמחים.

השנה תחגוג אשדוד מימונה עצובה במיוחד, כל האירועים בוטלו, נאסרה יציאה מהערים ובעיקר התאספות מעל 10 אנשים, מי שחוגג מימונה כהלכתה יכול להבין ש-10 אנשים זו לא מימונה ועדיף לבטל את ההשקעה הלא קטנה ולחגוג בקטן עם המשפחה הגרעינית.

המשטרה מבחינתה נערכת ל"חלק השני" של מבצע אביב מוגן, ותגדיל את כוח האדם ברחובות ובכבישים הבין עירוניים במטרה לאכוף את ההנחיות המחמירות של החג השני והמימונה. למרות שהסגר מסתיים בחמישי לפנות בוקר, כוחות משטרה רבים יתפרסו בערים עצמן כדי למנוע התקהלויות וחגיגות בפארקים. מפת החסימות המלאה

מה מתכננת המשטרה לערב וליום המימונה?

הסגר שייכנס לתוקפו החל מהיום (שלישי) בשעה 17:00 ועד ליום חמישי לפנות בוקר לא יאפשר לאזרחים לעבור מעיר לעיר, וניידות משטרה יימצאו גם בכבישים בין עירוניים. ואולם, חלק הארי של פעילות המשטרה תתבצע דווקא מחר, לקראת צאת החג השני ועם פתיחת חגיגות המימונה.

החל ממחר בשעה 17:00 תפעל המשטרה במערך מוגבר ומיוחד בכל רחבי הארץ. קרוב ל-9,000 שוטרים ולוחמי מג"ב יופעלו בתוך הערים ובכבישים הבין עירוניים כדי לאכוף את האיסור לחגוג מימונה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*