מיינקראפט – המשחק שכבש את העולם

מיינקראפט – המשחק שכבש את העולם

אין מצב שלא שמעתם על המשחק הזה בין אם אתם בני עשר או בני שלושים. זהו אחד המשחקים היותר מוכרים בתחום משחקי מחשב אשר קיבל את התואר המשחק הטוב ביותר לשנת 2010.

זהו משחק המשתייך לתחום של עולם פתוח בו אתם צריכים למצוא חומרי גלם ולבנות מהם ציוד כמו חץ וקשת לציד, בית להגנה ועוד דברים אחרים לצורך הישרדות בעולם מלא מפלצות ואויבים. עולם המיינקראפט בנוי על בסיס קוביות החל מהאנשים, החיות והבתים – הכל מרובע וזה מה שמייחד את הגרפיקה במשחק הזה.

המפה האינסופית של מיינקראפט

את תחילת המשחק אתם מתחילים על מפה אשר הולכת וגדלה ככל שאתם מחפשים מקומות חדשים לכיבוש. זוהי מפה אינסופית עם המון מקומות שאתם יכולים לחקור כאשר שטח חדש ומרהיב מתגלה לנגד עיניכם. אתם יכולים להתחיל את המסע בשטח מדברי כאשר השטח מתחיל את את להפוך ליער סבוך עם מפלצות המגיחות אליכם או נהר סואן אותו אתם צריכים לחצות על מנת שתוכלו לגלות מקומות ומצבורים חדשים לחומרי גלם כמו זהב, ברזל, יהלומים ועוד.  את החומר גלם שאספתם ויצרתם ממנו דברים, ניתן לצבור מלאי אשר נמצא בהישג יד כל הזמן.

תכונות אקראיות של נהרות, מפלים ומערות כאלו הם אלו התכונות ההופכות את מיינקראפט להורדה למרתק כל כך. עצם העובדה שכל שחקן יכול להגיע למקום שונה ולחקור שטחים שונים ולבנות לעצמו את בית חלומותיו הם מה שהפכו את מיינקראפט למשחק פופולרי ביותר ולא רק בקרב הילדים.

מה קורה לאחר השקיעה?

גם כאן יש זריחה ושקיעה, במהלך היום יש לכם את הזמן ללקט חומרי גלם ולצוד על מנת לצבור מזון, נשקים ולבנות גדרות סביב ביתכם עד לשקיעה. כאשר השמש המרובעת שוקעת אתם צריכים להתחיל לדאוג.

כאשר אתם נתקלים בריבוע שחור, דעו לכם שממנו יכולה להתפתח מפלצת ובלילה הם יוצאים בהמוניהם, מאות זומבים ומפלצות אחרות היוצאות בחיפוש אחרי שחקנים לא מוגנים וכאלו שלא הצליחו לבנות לעצמם בית או למצוא מחסה באחת מהמערות הרבות על המפה.

איזה סוגי מפלצות יש במיינקראפט?

יש כמובן את העכבישים שהם נמוכים ורחבים, הם מטפסים על קירות ותקרות ולרוב יקפצו ישר על הפנים שלכם תוך כדי השמעת קולות מפחידים. הזומבים לרוב נעים בקו ישר, הם איטיים להפליא – כמו זומבים ויכולים לעבור מכשולים בגובה של קוביה אחת.

יש כמובן גם את ה- skeleton שהוא שלד שלרוב נע סביבך בסיבובים ויורה חיצים – לא קל להיפטר מהם. המפלץ הכי מפחיד נקרא Endermen והם הכי קשים להרוג. הם מפוזרים במפה ולא תמיד נתקלים בהם אבל, אם יוצא לכם כן להיתקל בהם "רוצו".

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*