מיחזור משכנתא- משכנתא חדשה בתנאים משתלמים

מיחזור משכנתא- משכנתא חדשה בתנאים משתלמים

אם אתם שוקלים את הכדאיות של מיחזור משכנתא, יש לבחון כמה שנים נותרו לסילוק החוב. יש כאלה שכבר נטלו משכנתאות ולקחו אותן על פי לוח שפיצר ולכן, לא יהיה משתלם להם לבצע הליך זה, היות וחלק גדול מהריבית כבר שולם לבנק ומה שנשאר יהיו רק תשלומי הקרן. יש לבחון נקודה נוספת, למשל אם יהיה כדאי לאחר הקנסות והעמלות שיש לשלם על מנת לבצע מיחזור של משכנתא חדשה, אם זה בכלל ישתלם. יש לחשב את הנתונים השונים, כגון ריביות, החזרים ולבחון כמה הצעות בטרם תהיו בטוחים על הליך זה ומאיזה בנק יהיה הכי  משתלם לבצע את המחזור של המשכנתא שברשותכם.

תמהיל וריבית במשכנתא בתנאים טובים יותר

זה מה שתקבלו אם תגיעו למסקנה כי מיחזור משכנתא, ישתלם לכם  בהחלט ניתן לחסוך עשרות אלפי שקלים ויותר, בהליך של מחזור המשכנתא, היות והתמהיל והריבית, החזר התשלומים יהיו הרבה יותר נוחים, מה שיקל על הוצאות משק הבית. מומלץ לשאול קרובים או חברים שכבר ביצעו את ההליך של מיחזור המשכנתא שלהם, כך שלפני הליך זה, תקבלו כבר משכנתא בריבית טובה ונמוכה יותר בשל הורדת הריבית במשק בשנים האחרונות. הצרכן הישראלי, מחפש אלטרנטיבות להורדת הוצאות המחיה כאשר ההוצאה הגבוהה ביותר של משק הבית בכל חודש, היא כמובן תשלום המשכנתא. זוהי דרך טובה לחסוך, כאשר למרות שהריבית במשק עדיין נמוכה, יוקר המחיה והמיסים רק עולים.

מטרת מיחזור המשכנתא

כאשר מבצעים מיחזור משכנתא, המטרה היא בעצם לשלם החזרים נמוכים בהרבה יותר, כאשר אלה יקלו על הלווה בהוצאות החודשיות השוטפות שלו. על מנת לבצע הליך זה, מומלץ להתייעץ עם יועץ משכנתאות באשדוד בלתי תלוי, אשר אינו משרת שום בנק, כי אם משרת כיועץ פרטי המומחה במשכנתאות על מנת שמי שיש לו משכנתא, יוכל להקטין את ההוצאות והורדת הריביות שתתאמנה לריביות בשוק היום.לבעלי משכנתאות רבים, ישנם השיקולים הנכונים שמביאים אותם לבצע מיחזור משכנתאות, כגון סגירת הלוואת המשכנתא הקודמת ולקיחה של משכנתא חדשה שהופכת להרבה יותר משתלמת.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*