מידע על רופאי כללית אשר מאשרים שמן קנאביס (CBD)

מידע על רופאי כללית אשר מאשרים שמן קנאביס (CBD)

יש הרבה דברים שלא ברורים במדינת ישראל ואשר לא ברור מדוע נקטו במדיניות כלשהי ולא באחרת. קחו לדוגמא את ניצולי השואה, מדוע מתייחסים אליהם בצורה כל כך קרה ולוקחים מהם כסף אשר מגיע להם? אותו דבר אפשר לומר על שוק הקנאביס בישראל. לא ניכנס לשאלה האם קנאביס צריך להיות חוקי או לא אך כן נשאל מדוע שמן קנאביס הוא לא חוקי בישראל. בשמן זה אין חומרים פסיכואקטייבים ולכן לא ברור מדוע הוא לא חוקי. כיום הדרך היחידה לצרוך את השמן בצורה חוקית היא לפנות אל רופאי קופות החולים שלכם ולבקש מהם אישור לצריכת שמן קנאביס ואם האישור ניתן אזי אפשר להתחיל לצרוך את השמן וכך להתגבר על קשיים שיש לכם כתוצאה ממחלות שונות.

ערכו סקר שוק לפני קניית שמן הקנאביס

עליכם לדעת כי שוק שמן הקנאביס נמצא בפריחה ויש הרבה מאוד חברות המציעות למכור שמן זה. עליכם גם לדעת כי לא כל השמנים הם באותה הרמה ויש שמנים מעולים לצד שמנים ברמה נמוכה יחסית וזה משהו שאנו חייבים לתת עליו את הדעת. אז איך נקנה את השמן הטוב ביותר בשבילנו? אם כן מה שאתם צריכים לעשות זה לערוך סקר שוק לפני קניית השמן. עליכם לברר איך השמן מיוצר? מה העלות שלו? כמה הוא אפקטיבי ואיזה חומרים יש בו פרט לשמן הקנאביס. ברגע שתבררו את כל הפרטים הללו לצד פרטים אחרים כך תוכלו לקנות את השמן הטוב ביותר שיש וזה ישרת אתכם בצורה נהדרת.

האם כדאי לקנות שמן קנאביס של חברה ישראלית או של חברה מחו"ל?

לאחר שקיבלתם אישור לצריכה של קנאביס רפואי כללית מהרופאים של כללית או של כל קופת חולים אחרת עולה השאלה איזה שמן כדאי לי לצרוך והאם כדאי לי לצרוך שמן של חברה מחו"ל או של חברה ישראלית? אם כן לפני שנזכיר את העובדה כי צריכה של שמן ישראלי תורמת לכלכלה הישראלית נציין עובדה לא פחות חשובה והיא ששמן ישראלי פעמים רבות הרבה יותר איכותי מאשר שמן מחו"ל. הרגולציה על חברות הקנאביס הישראליות היא עצומה ולכן הם מייצרות מוצרים מאוד איכותיים וזה משהו שאתם חייבים לתת עליו את הדעת אם אתם רוצים לקנות את השמן הטוב בשוק.

שימו לב לתהליכי הייצור של שמן הקנאביס לפני שאתם קונים אותו

לפני שאתם קונים שמן cbd אתם צריכים לברר איך מייצרים אותו. ככל שתהליך הייצור של השמן יותר טוב כך הוא יהיה ברמה יותר גבוהה ועם השפעה יותר גדולה על הבעיה הבריאותית שלכם וזה שווה המון. לכן בחנו תמיד את תהליך הייצור של השמן ולא תתפשרו על נקודה זו אם אתם רוצים לקנות שמן איכותי שישפיע עליכם בצורה ניכרת.

צילום: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*