מטבח כפרי מודרני – הטוב מכל העולמות

מטבח כפרי מודרני – הטוב מכל העולמות

הקסם של המטבח הכפרי טמון באווירה החמה, הביתית והמזמינה שלו. מאידך, המטבח המודרני מתהדר בפונקציונליות ומינימליזם. מה אם היינו אומרים לכם שאין צורך להתלבט בין השניים, ופשוט לשלב ביניהם? תכירו, מטבח כפרי מודרני הוא הטוב מכל העולמות ואם עדיין לא הצלחתם להחליט מהו הכיוון הנכון עבורכם, ייתכן שדווקא השילוב הוא הטאצ' הייחודי שחסר בעיצוב הבית שלכם.

האם מטבח כפרי מודרני הוא בחירה נכונה?

עיצוב משולב, כמו זה של מטבח כפרי מודרני הוא טרנד שצובר תאוצה במהירות ככל שבעלי בתים מחפשים ליצור עיצוב שמשקף את הייחודיות שלהם, גם אם מדובר באהבה לאלמנטים כפריים ונוסטלגיים לצד רצון למודרניות עכשווית. אז איך בעצם עושים את זה?

  • משלבים חומרים טבעיים עם טוויסט עכשווי – הטבע הוא ליבו של העיצוב הכפרי, בעוד עיצוב מודרני דווקא מאופיין בצבעים קרים יותר ובחומרים מתקדמים. עכשיו דמיינו את שניהם יחד. קורות עץ ומשטחי אבן לצד צבעים מודרניים, שילוב טכנולוגיה ועוד, באופן שישלים את העיצוב הכפרי ולא יתנגש בו.
  • ואם כבר צבעים – המטבח הכפרי נשען על גוונים טבעיים כגון חומים, שמנת, אפילו פסטלים. המטבח המודרני לעומת זאת מתאפיין בפלטת צבעים בסיסית של גווני לבן, שחור ואפור. המטרה כאן היא לאזן בין גוונים באופן שלא יכביד על החלל וייצור איזון. למשל, קיר לבן עם נגיעות פסטליות!
  • אלמנטים מודרניים ונוסטלגיים – המהות של עיצוב כפרי מודרני היא שילוב בין העולמות. דמיינו למשל מכשור מתקדם כאשר לצידו פינה נוסטלגית ובה ספרי בישול, קרש חיתוך מעץ איכותי ועוד. יש משהו מרשים במיוחד בישן לצד חדש.

כמו פעם, רק בערך

מה הדבר שכולנו רוצים כאשר אנחנו נכנסים למטבח? ובכן, להרגיש בבית כמובן. המטבח הכפרי הנוסטלגי, שזורק אותנו לבקתות אירופאיות, עונה בדיוק על הצורך הזה. ומצד שני המטבח המודרני, מביא עמו רוח של חדשנות וטכנולוגיה. השילוב בין שניהם יוצר הרמוניה מושלמת שהופכת את עיצוב המטבח למושלם לא רק ויזואלית, אלא גם מבחינה פרקטית.

ואולי כאן טמון סוד הקסם, בין האיזון הנכון בין הכפריות הנעימה והפונקציונליות המודרנית. מטבח כפרי מודרני מצליח כמעט לכבד את העבר תוך שהוא מאמץ את הנוחות והחדשנות של ההווה. עם שילוב חומרים טבעיים לצד גימור מעודן, בחירת ערכת צבעים הרמונית והצבת אלמנטים מסורתיים לצד טכנולוגיה מתקדמת, ניתן ליצור מטבח על-זמני, פונקציונלי ומרשים.

מאיפה מתחילים?

זו שאלת השאלות, שהרי מטבח כפרי מודרני משלב בתוכו אלמנטים מכל העולמות. אם כן, על מנת שלא ליצור עומס מומלץ להיעזר במעצבים המקצועיים של טאצ'ווד מטבחים אשר ילמדו את הצרכים והדרישות שלכם, ויעצבו עבורכם את המטבח המושלם ובעיקר, המדויק ביותר. כך, התוצאה תהיה מעוצבת למשעי ותואמת לצרכים, הדרישות והחלומות שלכם. בקרוב מאוד, המטבח שתמיד רציתם עומד לנחות אצלכם בבית.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*