מטבח כפרי כמו שתמיד רציתם

מטבח כפרי כמו שתמיד רציתם

המטבח הוא מבין המקומות החשובים יותר בביתנו. מדובר במקום שהוא גם שטח העבודה שלנו, וגם הזדמנות לפגישות וארוחות משפחתיות. במטבח אנו עמלים על ארוחות מגוונות, כשאדים וניחוחות עולים ממנו כשאנו מכינים עוף לשבת או מוקפץ טעים. וכשמסיימים, אנו מתיישבים על יד השולחן הגדול במטבח כדי לאכול את מה שהכנו עם כל מי שאנו אוהבים. לא לחינם אנשים דואגים לעיצוב המטבח שלהם. הם רוצים להרגיש בנוח במקום שבו הם מבלים זמן רב כל כך.

מדוע דווקא מטבח כפרי?

לעיצוב המטבח קיימים סגנונות שונים כמו הסגנון המודרני או האירופאי. אבל אם יש סגנון אחד שכבש את הלב יותר מכולם הוא המטבח הכפרי. למטבח הכפרי כמה יתרונות משמעותיים שלא ניתן להתעלם מהם:

1. מעניקים את החמימות הביתית שכולם מחפשים.

בזכות השילוב בין חומרים טבעיים העשויים מעץ ועוצמת אור היום החודרת אל המטבח, המטבח הכפרי מעניק תחושת חמימות נעימה וביתית. מטבח המעוצב בסגנון כפרי הוא מטבח חמים ומזמין היוצר תחושה של רוגע.

2. שילוב צבעים איכותיים.

במטבח הכפרי ניתן לשלב מגוון צבעים. למשל, מטבח כפרי כחול נצבע בצבעים איכותיים בצבע אחיד, ללא שריטות או שרבוטים. השילוב בין הצבע הכחול המרגיע לבין צבעו של העץ יוצרים הרמוניה שלמה במטבח.

3. עיצוב מטבח שלם יותר.

מכיוון שהמטבח עשוי ברובו מעץ, ניתן לחדד יותר את העיצוב שלו. לדוגמה, קיימת אפשרות לשייף יותר את ידיות הארונות ולהעניק להם צורה אחרת, או להזמין מראש ארונות מגולפים בעיצוב מיוחד. כאשר מדובר בגילוף מעץ, השמים הם הגבול.

4. מטבח ידידותי לסביבה.

המטבח הכפרי אינו עשוי מחומרים רעילים, כיאה למקום שבו מתקיימת עבודה רבה עם אוכל. כמו כן, בעת התקנת המטבח אין שימוש בחומרים רעילים. ההברגות של הדלתות נעשות באמצעות ברגים וחיבורים מובנים, כך שאין פליטה של חומרים כימיים לסביבה.

5. ניתן להוסיף עיטורים.

בניגוד לסגנון העיצוב המודרני הדוגל במינימליזם ואינו מעודד הוספת תמונות ועיטורים, המטבח הכפרי פתוח יותר לתמונות ועיצובים שונים במידה, כמובן, כך שאתם מוזמנים בהחלט להוסיף למטבח אגרטל עם פרחים טריים או תמונה משפחתית חביבה שתעלה את החיוך על הפנים.

6. קל לתחזוקה.

אחד היתרונות הבולטים יותר של מטבח כפרי הוא התחזוקה הקלה שלו. אינכם צריכים לרכוש מסירי שומנים חזקים כדי להיפטר מכתמים קשים. די לרכוש חומרים רגילים כדי לנקות את המטבח אחת לשבוע ולשמור על המראה המרהיב שלו.

7. מטבחים מעצים איכותיים.

העצים המשמשים לבניית מטבח הם מבין העציים האיכותיים ביותר שניתן לחשוב עליהם. מטבחי עץ מלא, למשל, הם מטבחים מרשימים ואהובים ביותר על אנשים שמחפשים את הדבר האמיתי. מדובר בעצים חזקים אשר אינם מתנפחים וחסינים משיני המכרסמים. ומעל לכל, הם מסוגלים לעמוד בפני שינויי הטמפרטורות במטבח.

מי מתקין לכם את המטבח?

החלטתם שאתם רוצים לשדרג את המטבח שלכם? נהדר. כעת חשוב לבחור בחברה שתעשה זאת בשבילכם. יש צורך לבחור בחברה אמינה ומנוסה שמעניקה לכם תעודת אחריות על כל העבודה. אם אתם מחפשים חברה איכותית, הכירו את TouchWood  מטבחים כפריים. אנשי המקצוע המנוסים שלה פועלים בסגנון קלאסי במשך שלושה דורות. הם מכירים את כל טכניקות הנגרות המסורתיות ויוצרים מטבחים מפוארים ומרשימים בסגנון כפרי קלאסי שעוד לא נראה כמותו. כך שכל מה שאתם צריכים לעשות הוא להזמין מטבח כזה, ותראו עד מהרה שלא תרצו לצאת ממנו. בכל רגע תיכנסו למטבח כדי להכין כוס קפה או משקה לימונדה קריר ומרענן, רק כדי להביט בעיצוב הכפרי המושלם שלו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*