מטבחים עם אי – למה זה טוב?

מטבחים עם אי – למה זה טוב?

אם אתם מחפשים מטבח חדש, אתם לבטח בוחנים את האפשרות של רכישת מטבח עם אי. האי הפך לפריט עיצוב חשוב ומרכזי שאפשר למצוא כיום בשורה ארוכה של מטבחים מודרניים, ויש לכך סיבה טובה. למעשה, האי אינו משמש רק כפריט עיצוב, אלא כאלמנט פונקציונלי שימושי מאוד במטבח שלכם, אלמנט שמשמש אתכם לארבע מטרות שונות:

  1. האי משמש אתכם לאחסון של כלי מטבח במגירות, מדפים ונישות הפזורות בו בצורה חכמה.
  2. האי משמש אתכם כמשטח עבודה, נוסף על השיש הסטנדרטי שאותו אפשר למצוא בכל מטבח.
  3. האי משמש אתכם כשולחן אוכל סביבו ניתן לסדר כסאות ולאכול כל המשפחה יחד, או אפילו לנהל שיחות קטנות על כוס קפה.
  4. האי משמש אתכם כפריט עיצוב הן בעצם הנוכחות שלו, והן על ידי כך שתוכלו לסדר בו פריטי עיצוב מגוונים בנישות ייעודיות לכך.

אי גם עבור מטבחים קטנים

אנשים רבים אינם רואים במטבח עם אי אפשרות המתאימה להם מכיוון שהמטבח שלהם הוא מטבח מודרני או כפרי קטן יחסית, אלא שכאמור האי מחליף גם את שולחן האוכל במטבח, כך שאם אתם מוציאים את שולחן האוכל, בהחלט יש לכם מקום לאי. האי לא חייב להיות גדול ומנופח, ולמעשה מרבית האנשים עומדים באותה סיטואציה שבה המטבח שלהם קטן יותר מאותם מטבחים ענקיים המוצגים להם בקטלוגים השונים.

לכן, הדבר החשוב ביותר הוא לא להסתמך על קטלוגים. בדרך כלל בתמונות של מטבחים מעוצבים, או אפילו באולמות התצוגה, תמיד תפגשו מטבחים גדולים ורחבי ידיים, ומה שמתאים למטבחים כאלו, לאו דווקא יתאים למטבח הקטן שלכם. אז לפני שאתם יוצאים אל אולם תצוגה כזה או אחר, בצעו מדידה של שטח המטבח שלכם וחשבו את המקום המתאים עבור האי, כולל הכסאות. כך תוכלו לבחור בצורה הרבה יותר נכונה ולהיות בטוחים כי אתם בוחרים בפריט שבאמת ישתלב עם המטבח שלכם, ולא יגרום בו לצפיפות ותחושה הרבה יותר קטנה ולא נוחה במטבח.

הסתייעו בייעוץ מקצועי

תוכלו להזמין אי קטן שיכול לשמש אתכם כמשטח עבודה נוסף להכנת אוכל, כשולחן אוכל למשפחה, וכאמצעי אחסון לכלי מטבח, כך שבסך הכל לא רק שהאי יכול להיכנס במטבח הקטן שלכם, אלא שהוא מאפשר לכם לעשות שימוש יעיל ואפקטיבי יותר בשטח המטבח העומד לרשותכם. אחרי שאמרנו את זה, לפני שאתם בוחרים את האי למטבח שלכם, אתם חייבים להתייעץ עם איש מקצוע המתמחה בעולם של מטבחים מודרניים, ואת איש המקצוע הזה לא תצטרכו לשכור כאיש חיצוני, אלא פשוט להיעזר באנשי המקצוע השונים שאתם פוגשים בעסקים בהם אתם מבקרים. שאלו את כל השאלות המעניינות אתכם, הצטיידו בכל נתוני השטח והמידות של חדר המטבח שלכם, והם כבר יסייעו לכם לבחור את האי המתאים לכם ביותר.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*