הערב ב19:00 מ.ס אשדוד פותחת את עונת המשחקים

הערב ב19:00 מ.ס אשדוד פותחת את עונת המשחקים

לאחר פגרה בת יותר מחודשיים, בה מועדון ספורט אשדוד הספיקה לחוות לא מעט, יארחו הערב (א',19:00) חניכיו של יוסי מזרחי את ביתר ירושלים, למסגרת מחזור הפתיחה של גביע הטוטו.

בעקבות עבודות הטיפול באצטדיון היא' המקומי, המשחק ייערך באצטדיון "הברפלד" בראשון לציון, כשהמפגש מול הקבוצה מהבירה של שרון מימר יהווה לכולנו את מצב היכולת של הקבוצה מאשדוד לתחילת העונה.

כזכור, עד לפני כחודש עוד עמד על הקווים באשדוד, רן בן שמעון, אך לאחר שזה קיבל הצעה לאימון נבחרת קפריסין והעדיף אותה על פני האדומים-צהובים, נזעק המאמן הוותיק יוסי מזרחי אל משרת האימון לצידו של רוני אוואט.

בפן המקצועי, מ.ס תחסר מחר את השוער יואב ג'רפי בנפגע בידו ביום האחרון של מחנה האימון בסלובניה, ואת בנצי מושל שחקן הבית שמחלים מפציעה. אגב, גם הקשר הצעיר גדי קינדה שסביבו נבנתה הקבוצה העונה, עדיין בספק להתמודדות. מי שיתפסו את מקומם באחד-עשר יהיו ירדן קרישטול השוער שהגיע מהפועל עכו כמחליף לג'רפי  וניר ברדע שצפוי לפתוח כבלם שלישי.

היריבה מחר של אשדוד, מגיעה במצב לא מעודד במיוחד. לפני תשעה ימים הודחה ביתר ירושלים בבושת פנים מהליגה האירופית לאחר תבוסה של 4-0 בבולגריה, והלחץ המתוקשר בין אלי טביב הבעלים למאמן שרון מימר בוודאי לא מוסיף לאווירה לקראת המשחק. לא מן הנמנע שמימר עצמו יסיים את תפקידו אם וכאשר הירושלמים יפסידו מחר.

הרכב משוער: קרישטול, ברוצ'יץ', פבריסיו סילבה, אלחמיד, ברדע, בן זקן, מונד, קינדה (דן ביטון), אדילסון בהייה, מאוריסיו ודין דוד.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*