הערב: בנות אשדוד במאבק על המקום הראשון ביורוקאפ

הערב: בנות אשדוד במאבק על המקום הראשון ביורוקאפ

כשהיא עם מאזן של שתי ניצחונות בשני המשחקים הראשונים במסגרת שלב הבתים של ה"יורוקאפ". תארח הערב (חמישי,19:00) באולם ה"קריה" מכבי "בן" אוצר השקעות אשדוד את היריבה ההונגרית צ'אגלד למסגרת המחזור השלישי של המפעל.

ההונגריות מגיעות כמו יריבתה מישראל עם מאה אחוזי הצלחה משני המשחקים הראשונים, מה שהופך את המשחק מחר למוקש לא פשוט עבור האשדודיות של עדן ענבר, כשהמנצחת תעשה צעד גדול לעבר השגת המקום הראשון בבית, כשכזכור שתי הקבוצות הראשונות מעפילות לשלב הבא.

עדן ענבר ייהנה מחר כמובן מסגל מלא לגמרי, כששתי הזרות שרשאיות לשחק רק בזירה האירופאית,יצטרפו לסגל של הבנות בליגה.

מהשחקניות שאליהן יצטרכו באשדוד לשים דגש גדול לקראת המשחק מחר, לגבי היריבה, אפשר למצוא את מאיה סקוריץ', שחקנית סרבית שמעמידה את ממוצע הנקודות הגדול ביותר במפעל עבור הקבוצה ההונגרית, כשתורמת כמעט 15 נקודות למשחק, וקרוב לעשרה רבאונדים. מי שעוד צפויה לעשות חיים לא פשוטים בכלל לקבוצתו של ענבר היא בוג'דוסו הפורוורדית המקומית והמנוסה בת ה30, שעושה חיים לא פשוטים בצבע לשחקניות היריבות.

המאמן האשדודי שיודע את חשיבות המשחק, אמר:

"קבוצה שרוצה להגיע רחוק ביורוקאפ כמונו חייבת לשמור על הבית בטח במשחק נגד קבוצה שכבר ניצחה שני משחקים ומתחרה איתה על ראשות הבית. התכוננו למשחק קשה נגד קבוצה מצוינת אבל התכוננו למשחק קשה נגד קבוצה מצוינת אבל אני בטוח ביכולת שלנו לנצח את המשחק באם נוציא לפועל את הדברים עליהם עבדנו בשבוע האחרון".

בהנהלת הקבוצה ירצו מאוד לראות את אולם ה"קריה" מלא גם מחר, כמו במשחק הקודם בשבוע שעבר, ועושים מאמצים גדולים לקרוא לעוד ועוד אנשים להגיע ולעודד את הקבוצה המקומית, בתקווה שיעזרו ביחד עם השחקניות בעידוד שיביא את הניצחון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*