מחפשת נס בציונה

מחפשת נס בציונה

קבוצת הגברים של מכבי אשדוד בכדורסל כבר לא צריכה התעוררות, שיפור או חיזוק היא הגיעה לרמת הנס. רק נס שיקרה בקרוב יוכל להשאיר אותה בליגה הבכירה בתום עונת המשחקים 19/20. למי שמאמין בסימנים ובמשחקי מילים גם כאן המצב מסתבך, חנוכה והניסים מסתיימים בראשון בערב והקבוצה יוצאת דווקא יום אחרי לשחק בנס ציונה. על זה נאמר שלא הולך, כלום לא הולך.

עכשיו ברצינות, מצבה של אשדוד אחרי 11 משחקים עומד על ניצחון בודד ו-10 הפסדים. דווקא ל-2 הקבוצות המתמודדות על הירידה הפסידה אשדוד ועוד על הבאזר. 2 הפסדים לבאר שבע וגליל גלבוע, אותם קשה להסביר בשניה האחרונה, הם שסיבכו מעל הצוואר את הצהובים של בראד גרינברג מעל הצוואר ומשאירים מקום רק לנס. במצבה הכלכלי של הקבוצה העניין רק הופך למסובך יותר.

יחיאל לסרי, ראש העיר, שסתם את הגולל בישיבת המועצה והצהיר קבל עם ועדה שזוהי הפעם האחרונה שהוא מכניס את היד לכיס כדי לכסות גרעון של הקבוצה לא משאיר הרבה אופציות של חריגות מהתקציב שממילא הוא מהנמוכים בליגה.

הפיתרון היחיד שנראה באופק הוא ספונסר, כזה שייקח את ההזדמנות לקבוצה בליגת העל, יכניס את היד לכיס ויציל את הקבוצה עם רכש מתבקש. ספונסר כזה ירצה ודאי לראות בסיס איתן של קהל אוהדים נאמן מה שגם את זה יתקשו בקבוצה להציג לו.

נס ציונה צגיעה למשחק הביתי ממרומי המקום הרביעי עם 6 משחקים מ-11 משחקים, מאזן חלומי לעומת זה של אשדוד, לא שזה פרמטר בליגה הישראלית, אבל המורל שם הרבה יותר גבוה.

בין לבין, הדולפינים עושים קהילה… בנפרד!

באדיבות דף הפייסבוק של ארגון האוהדים

הסאגה בין קבוצת האוהדים DM09 להנהלת הקבוצה רחוקה מסיום, אמנם כניסת 2 חברי ההנהלה החזירה חלק מהם ליציע אך האנרגיות ממשיכות להיות שליליות, חלק מקבוצת האוהדים יצאו להוסטל ״בית אלמוג״ בחופשת החג יחד עם ליאור אליהו, וכרמל בוכמן שנעתרו לבקשת האוהדים לחבור אליהם לפעילות קהילתית, הם חילקו לקשישי ההוסטל מטריות, חוברות צביעה, צבעים, סביבונים ועוד, וומחזיקי מפתחות של הארגון. הפעילות היתה עצמאית ללא תיאום או קשר עם הנהלת הקבוצה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*