מחפשים רעיונות לערב גיבוש מחלקתי?

מחפשים רעיונות לערב גיבוש מחלקתי?

מתכננים ערב גיבוש או יום כיף לעובדי מחלקה בארגון שלכם וזקוקים לרעיונות? ובכן, כדי להפיק ערבי גיבוש בלתי נשכחים לעובדי מחלקות שונות בארגון מומלץ לפנות לחברה מקצועית המתמחה בתחום. החברה תציע לכם מגוון רעיונות מקוריים בהתאמה למאפייני העובדים ובהתאם לדרישות הייחודיות שלכם.

חשוב לזכור כי ערב גיבוש מחלקתי נועד בראש ובראשונה לגיבוש חברתי בין העובדים ולהכרות מעמיקה יותר מחוץ לשעות העבודה. בנוסף, ערב הגיבוש נועד ליצירת הווי מחלקתי, ליצירת צוות מלוכד יותר ולצורך תגמול לעובדים מראש המחלקה ומנהלי הארגון.

חוויה מגבשת לעובדי המחלקה בהתאמה אישית מלאה

עסקים גדולים וארגונים מובילים במשק הישראלי מחפשים רעיונות מקוריים לימי גיבוש עבור העובדים. אמנם, ניתן לארגן יום כיף לעובדי המחלקה עם משחקי גיבוש, פעילויות o.d.t, סדנאות מעניינות ופעילויות נוספות, אך אחת לתקופה חשוב לארגן גם ערב לגיבוש העובדים, לרוב ללא בני זוג וילדים.

ערבי גיבוש לעובדי מחלקות שונות בארגון נועדו לספק מענה יעיל ואפקטיבי לצרכים הבאים:

  • הכרות בין העובדים אחרי שעות העבודה.
  • הפוגה מלחצי העבודה השוחקת.
  • גיבוש חברתי בין עובדים ותיקים וחדשים במחלקה.
  • גיבוש צוות מנצח המסוגל לפעול יחדיו כדי להשיג מטרות משותפות.
  • טיפוח כישורי מנהיגות ויזמות בקרב עובדי המחלקה.
  • תגמול לעובדי המחלקה הניתן מראש הצוות ומבכירי הארגון.
  • השקעה בעובדים המסורים של המחלקה.
  • יצירת הווי מחלקתי.

ערב גיבוש עם פעילויות מקוריות

כאשר מתכננים ערב גיבוש לעובדי המחלקה חשוב להתייחס למזג האוויר, למספר המשתתפים, לגיל העובדים, למגבלות רפואיות, לתקציב ולמטרת האירוע. יש רעיונות רבים לימי כיף וגיבוש, לכן חשוב להחליט על פעילויות מקוריות וחדשניות כדי לשבור את השגרה ועל מנת לספק לעובדי המחלקה ערב מהנה וגדוש בחוויות.

אם אתם מחפשים רעיונות מדליקים, ייחודיים ומקוריים, תוכלו לקבל מענה מקצוע מחברה המתמחה בהפקת ימי כיף וגיבוש. בין השאר החברה יכולה להציע לכם פעילות גיבוש מיוחדת ומקורית כגון:

  • לילה לבן עם משחקי גיבוש, פעילויות d.t וקומזיץ בחוף הים או בחיק הטבע.
  • ערב גיבוש עם סדנאות אלכוהול, משחקים משעשעים ומשימות מאתגרות הקשורות לבירה, יין, ויסקי וכדומה.
  • ערב גיבוש במדבר עם משימות ניווט, משחקים לגיבוש חברתי, קומזיץ עם מדורה וכדומה.
  • טיול עששיות במבצר עתיק או במערה עם משימות מאתגרות וחידונים.
  • מסע ג'יפים עם שלל פעילויות המתחיל לקראת השקיעה ונמשך עד לשעות הקטנות של הלילה.
  • משחקי גיבוש בסגנון המירוץ למיליון עם חידונים, כתבי חידה, משימות משעשעות והרבה הומור ומצב רוח טוב.
  • ערב גיבוש בסגנון קזינו עם משחקי הימורים, משימות מאתגרות ועוד.

פעילויות לגיבוש המחלקה בכל מזג אוויר

ראוי לציין כי ניתן להפיק ערב גיבוש מחלקתי בכל הארץ ובכל תנאי מזג האוויר. לחברה מקצועית המתמחה בהפקות ימי כיף וגיבוש יש שפע רעיונות לפעילויות המתאימות כל השנה, גם בשעות הערב והלילה. חשוב להתאים את סוג הפעילויות למאפייני העובדים ולמטרת האירוע.

כאמור, הערב נועד ליצור גיבוש חברתי והווי מחלקתי ייחודי, לכן כדאי לשלב פעילויות שונות, חלקן לצורך גיבוש חברתי והכרות טובה יותר בין העובדים, חלקן לצורך יצירת צוות מלוכד המסוגל להתמודד עם משימות ואתגרים שונים ומגוונים, וכן פעילויות מהנות כדי להפיג מתחים ולהעניק חוויה ייחודית לצוות המחלקה.

אפשר להפיק ערב גיבוש מחלקתי גם במשרדי החברה, ניתן לשכור מקום מיוחד לאירוע, למשל וילה יוקרתית עם בריכת שחייה או לופט מעוצב עם מתקנים ואביזרים שונים, וכמובן בהתאם למזג האוויר אפשר לתכנן פעילויות מגבשות ומקוריות בפארק פתוח עם צמחייה ומדשאות, בחוף הים, במדבר ובכל מקום אחר בטבע.

את ערב הגיבוש נהוג להתחיל עם כיבוד קל, אפשר להציע לעובדים אלכוהול חופשי כדי שהם יוכלו להשתחרר, ולאחר מכן מתחילים במשחקים ובהפעלות לגיבוש חברתי ולהכרות טובה יותר בין העובדים. במהלך הערב אפשר לשלב גם סדנאות מיוחדות כמו סדנת יוגה וצחוק, אימפרוביזציה, הומור, אלכוהול, בישול ואוכל וכדומה.

חשוב לזכור ערב גיבוש מחלקתי נועד להנאה, להכרות מעמיקה ולגיבוש הצוות, לכן מומלץ לא לשלב תכנים מקצועיים או להעלות נושאים הקשורים לעבודה. עם זאת, בהחלט ניתן לבחור פעילויות הקשורות לעבודה השוטפת של המחלקה ולכלול תכנים לפיתוח כישורי מנהיגות, תקשורת בין אישית, פתרון בעיות כצוות מלוכד וכיוצא בזה.

תמונה: pixabay 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*