מחפשים מתנות לטקס חינה או לאירוסין? 5 רעיונות למתנות

מחפשים מתנות לטקס חינה או לאירוסין? 5 רעיונות למתנות

מחפשים מתנות לטקס חינה או לאירוסין? האם ידעתם כי נהוג להעניק תכשיטי יוקרה ומתנות אישיות וייחודיות לחוגגים חינה ולזוג בטקס האירוסין? ובכן, יש מגוון רעיונות ומתנות המתאימות לזוגות הצעירים העומדים להינשא בקרוב, ואין כמו מתנה אישית ומרגשת כדי לברך את הזוג בחיים מאושרים עם בריאות, שפע, הצלחה ואהבה.

מנהג חלוקת המתנות בטקסי חינה ואירוסין

טקס חינה הוא אחד המנהגים הקדומים בקרב עמים שונים באזור הים התיכון וצפון אפריקה, הטקס נהוג גם בהודו, ומטרתו לציין את המעבר מחיי רווקות לזוגיות. רוב יהודי עדות המזרח אימצו את טקס החינה העתיק והקדום, בעבר היה נהוג לערוך את הטקס המסורתי בלילה שלפני החתונה, כיום מקובל לערוך את האירוע כמה ימים לפני מועד החופה והחתונה. לטקס החינה והאירוסין מקובל להזמין את קרובי המשפחה והחברים הקרובים, יש העורכים טקס מפואר ומרובה משתתפים העשוי להגיע למאות מוזמנים.

הטקס המסורתי והעתיק יומין כולל מנהגים שונים בהתאם לעדה של החתן והכלה, הזוג מגיע בתלבושות מסורתיות ועונד תכשיטי יוקרה המסמלים שפע, פריון והצלחה. הכלה לעתיד עונדת שרשרות זהב כבדות המסמלות את עול הנישואין, והיופי של התכשיטים מסמל את הדרך המשותפת היפה שצפויה לבני הזוג כל חייהם. במהלך הטקס מורחים בחינה את ידיהם של החתן והכלה, חלק מהעדות נוהגות למרוח חינה על כפות ידיהם של כל המשתתפים באירוע, ולאחר מכן פוצחים בריקודים סוערים ונהנים מדברי מתיקה ואוכל מסורתי.

במהלך הטקס נהוג להעניק מתנות אישיות לחתן ולכלה, למשל תכשיטים, מוצרי יודאיקה ואביזרים שונים המסמלים עושר ושפע. כמו כן, הכלה ושאר הנשים המשתתפות בטקס חינה לובשות בגדים מסורתיים עם רקמה מיוחדת ועיטורים עשירים, לכן אחת המתנות שנהוג להעניק לבני הזוג היא רקמה אישית על מוצרי טקסטיל שונים, למשל מגבות, מצעים, חלוקי רחצה וכיוצא בזה.

איך לבחור מתנות לחינה או לאירוסין?    

כאשר מעניקים מתנה אישית חשוב לשים לב לטעם האישי של הזוג הצעיר, בטקסי חינה ואירוסין נהוג לבחור מתנה אלגנטית ויוקרתית, וזאת לעומת הצ'ק שמקובל להעניק לבני הזוג ביום חתונתם. אין צורך לקחת הלוואה כדי לרכוש עבורם מתנה לטקס החינה, יש מגוון רעיונות מלהיבים למתנות מקוריות ומפתיעות, לדוגמה רקמה על מצעים איכותיים ומפנקים, פריטי יודאיקה מרשימים העשויים מטקסטיל עם רקמה ממוחשבת והקדשה אישית ועוד. לפניכם 5 רעיונות למתנות נפלאות וייחודיות לזוג העומד לחגוג בקרוב טקס חינה או אירוסין.

רקמה אישית על מוצרי טקסטיל שונים

מתנות לחינה או לאירוסין מהוות גם נדוניה לזוג הצעיר העומד להתחתן בקרוב, לכן אין כמו מוצרי טקסטיל עם רקמה ייחודית של שמות בני הזוג, עיטור מקורי ומלהיב וכדומה. יש מגוון מוצרי טקסטיל עליהם ניתן לרקום באמצעות מכונה משוכללת ומתקדמת המבטיח רקמה מדויקת בשלל גוונים לבחירה.

בין השאר אפשר לרכוש כמתנה לחינה או לאירוסין רקמה על מגבות איכותיות ורכות למגע, יש מגוון מגבות בשלל גדלים וצבעים, וניתן לרקום עליהן את שמות החתן והכלה, תאריך החתונה או החינה, טקסטים אישיים קצרים כמו מזל טוב, עוטפים אותך באהבה וכיוצא בזה. כמו כן, אפשר לרקום על המגבות המפנקות לפנים ולגוף איורים מקוריים וייחודיים.

בנוסף, אפשר להעניק כמתנה חלוקי רחצה באיכות גבוהה עם רקמה ייחודית ומרשימה ביופייה, בגוון אחד או במספר גוונים.

מוצרי יודאיקה עם רקמה ייחודית ואישית

מוצרי יודאיקה נחשבים למתנה פופולרית בטקסי חינה ואירוסין, כדאי להזמין באתר של חברה המתמחה ברקמה ממוחשבת מוצרים ייחודיים עם רקמה לבחירה, כגון טלית עם רקמה יפה ועשירה בגווני זהב ובשלל גוונים נוספים, כיפות ממותגות ומתנות נוספות ברוח היהדות.

סט מהודר לחינה

סט מהודר לחינה כולל לרוב מוצרי טקסטיל מפנקים לכלה לעתיד עם רקמה ממוחשבת, בהתאמה אישית מלאה. יש מגוון אפשרויות מה לכלול בסט, למשל מגבות פנים רכות ונעימות, חלוק רחצה, מגבת גוף, תיק מהודר, רקמה על מצעים יוקרתיים ועוד.

כובעים עם רקמה ממוחשבת

אפשר להפתיע את בני הזוג עם כובעים רקומים, זו מתנה מקורית ומרגשת, היא גם שימושית, ואפשר למתג את האירוע ולהזמין כמות כובעים בהתאם למספר המשתתפים בטקס.

חולצות עם רקמה אישית

רעיון פופולרי ומקורי כמתנה לטקס חינה או אירוסין, מזמינים חולצות איכותית לחתן ולכלה או לבני המשפחה, עם רקמה אישית וייחודית. החברים או המשפחה יכולים להפתיע את בני הזוג ובשיא האירוע ללבוש את החולצות עם הרקמה היפה, אפשר לרקום הקדשה אישית ומרגשת, משפט משעשע וכדומה.

תמונה: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*