מחסלים – את אשדוד

מחסלים – את אשדוד

בשנתיים האחרונות עלו נסיונות החיסול בעיר עלייה דראסטית, המצב לכאורה נראה פחות נורא כי חלק מהחיסולים ״לא צלח״ כדוגמאת הנסיון האחרון ברובע יז׳ בשישי האחרון. תופעת החיסולים פחות מדאיגה מבחינת יעדי החיסול, ככל הנראה העולמות בהם אום אנשים חיים קוד החיסולים לא זר להם ואולי אף נלקחים בחשבון, הדאגה הגדולה יותר היא פגיעתם של חפים מפשע החיים בקרבת בתיהם של העומדים ברשימות החיסול.

בשנה האחרונה נמנעו 2 נסיונות חיסול ברובע יז׳, רובע האמור להיות הרובע האיכותי והיוקרתי של אשדוד, בתים הנאמדים במליונים רבים שתושבים תמימים שמו את מיטב חסכונותיהם ברכישת הבתים שם נאלצים למצוא את עצמם בפעם השניה בליבה של זירת פשע ורק במזל לא בסכנת חיים.

בשני המקרים נסיונות החיסול קורים בבקרים, סמוך לבית הספר היסודי ״שירת הים״ ו-2 גנים עמוסים, בגנים ובבית הספר נמצאים כל ילדי הרובע והאיזור בשעות הבוקר צפוף להחריד, ניתן אק לנסות את תסריט האימים שפיגוע כזה כן צולח, סביר להניח שאשדוד לא תהיה אותה אשדוד אחרי בוקר מזוויע כזה.

חלק מהנסיונות כן צלחו, פיצוץ המכונית ברובע ד׳, לפני מס׳ חודשים במזל גדול לא גבה קורבנות נוספים, המחסלים ככל הנראה לא לוקחים בחשבון תרחיש בו תעבור משפחה עם שלושה ילדים במעבר החציה והנזק שיכול להיגרם בעקבות זה למשפחות תמימות, היעד והמטרה ככל הנראה חשובה מנטילת חיים של כל אדם.

היו ימים שההתנקשויות היו אישיות, בפינות חשוכות, בפרדסים , דקירות ויריות אקדח, היום המצב אחר, הסכנה ברורה ומיידית, אם הדירה או הבית שלידך נרכש ע״י גורם פלילי חייך וחיי ילדך הופכים להיות בסיכון ממשי.

יש לשבח את עבודת המשטרה שלפחות במקרה האחרון הצליחה בפעולת מניעה מרשימה למנוע אסון סביבתי ותדמיתי מאין כמוהו לעיר אשדוד, שלאחרונה סופגת כותרות לא מחמיאות בעיתונות הארצית, וזה בלשון המעטה.

האם אשדוד הופכת להיות הנתניה הבאה, כשם נרדף לחיסולים ופשע מאורגן? ובהופעות הסטנד אפ בשנים הקרובות, כשנישאל אם אנחנו מאשדוד נצטרך גם אנחנו לענות בהתנצלות שכן? ימים יגידו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*