מחנה האימונים של עירוני אשדוד

מחנה האימונים של עירוני אשדוד

קבוצת האוהדים של עירוני אשדוד ממשיכה לנפץ את המוסכמות של הליגות החובבניות וקיימה מחנה אימונים בן יומיים באשדוד. במקביל דיווחה הקבוצה על שלושה מאמצים חדשים – חברת ההסעות מטיילי ירון בר שמציידת את החברה באוטובוס חדיש וממותג, יצרנית הקרח אייס ישראל ורשת הקונדיטוריות לה בריוש. אחרי שסיימו לגבש את סגל השחקנים לעונת המשחקים הקרובה, הצוות המקצועי של הקבוצה וההנהלה ממשיכים להגביה את רף הציפיות מהקבוצה. סגל השחקנים מורכב ברובו המוחלט מתושבי אשדוד אשר חזרו הביתה לאחר ששיחקו מחוץ לעיר, בעיקר בליגות א' וב'. השבוע, קיימה הקבוצה מחנה אימונים בן יומיים בעיר.
במהלך המחנה, ביצעו השחקנים אימוני כושר במתקן המפואר של CROSSFIT ASHDOD, אימונים טקטיים ומשחק אימון במודיעין נגד קבוצת עירוני מודיעין (סגנית האלופה של ליגה ב', דרום ב' בשנה שעברה) אותו סיימו בניצחון 2:1 בתצוגת כדורגל מרשימה. בסיום המחנה, בארוחה מפוארת במסעדת "שיפודים" האשדודית, הציג הצוות המקצועי לשחקנים מצגת המפרטת את המטרות והיעדים לשנה הקרובה וכן את תקנון המשמעת של הקבוצה.
iro2
במקביל דיווחה הקבוצה על שלושה מאמצים חדשים לקבוצה בנוסף לחברת אירופלקס, המאמץ הראשי של הקבוצה, הצטרפו חברת ההסעות מטיילי ירון בר שמציידת את הקבוצה באוטובוס חדיש וממותג, יצרנית הקרח אייס ישראל ורשת הקונדיטוריות לה בריוש.
iro3
מאמן הקבוצה, פיני עייש סיכם את היומיים של המחנה בהתרגשות – "בחודשיים של עבודה יצרנו פה משהו שהוא הרבה יותר מקבוצה, יצרנו סוג של משפחה. אנחנו כצוות מקצועי מקבלים את כל התנאים כדי להצליח בגדול והשחקנים מרגישים את המקצוענות בכל צעד שנעשה במועדון. היחסים במשולש הנהלה, צוות מקצועי ושחקנים שווים לבדם די הרבה נקודות וחדר ההלבשה הצעיר והשמח שלנו יביא לנו את האליפות הרבה לפני סוף העונה. להגיע למשחק אימון במודיעין ולראות עשרות אוהדים אשדודים ביציע מייצר אצלנו המון מחוייבות להמשך הדרך."
חבר ההנהלה סער גינזבורסקי סיכם את המחנה והגדיר לשחקנים את המטרות בצורה חד משמעית "לכו תביאו לנו את העלייה ועל הדרך, תביאו לנו ארבעה משחקי דרבי…"
hon
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*