מחממים את הלב ואת הצוואר

מחממים את הלב ואת הצוואר

מיזם בית ספרי מופלא, בהובלת הצוות החינוכי של שכבה י"א, מביא לידי ביטוי את רגשי הסולידריות ואחוות האחים שהרקיעה שחקים במערכה הנוכחית. משפחת מקיף א' מחבקת את בוגריה ומוריה הלוחמים בעזה מיום ה-7/10, ושולחת להם ברכות ותפילות לשלומם ולניצחונם המוחלט.

כ-140 תלמידי שכבה י"א בביה"ס מקיף א', יחד עם הצוות החינוכי, יזמו והובילו מבצע מיוחד שתחילתו באיסוף כספים מכלל קהילת בית הספר, והמשכו ברכישת מחממי צוואר וספר תהילים, עליו הוטבע סמל בית הספר וחלק מברכת כוהנים, אשר נארזו יחד לחבילות נאות ונשלחו לבוגרים ולסגל ביה"ס הלוחמים בעזה, בצרוף מכתב אישי מכל תלמיד.

הצוות החינוכי שהוביל את המיזם – רכזת השכבה: רונית ויטנשטיין, המחנכות: רווית אלגמיל, קרן בנזינו, טניה וינוקור, רותי סויסה, לנה פרידמן, טניה קריבושייב והיועצת: נורית בן דוד – יצרו קשר עם עשרה מבוגרי בית הספר המשרתים ביחידות הלוחמות בעזה ועם שני מורים שגויסו למילואים ומפקדים על היחידות שלהם בעזה.

כל אחד מהם קיבל לידיו מארז הכולל מספר חבילות שהספיקו לחלוקה לכלל הלוחמים במחלקה שלו. בחלק מהמקרים המארז עם החבילות נמסר להורי הבוגרים ומהם אל הלוחמים וחבריהם ליחידה.

מנהלת בית הספר, הדס בן שושן, מספרת על רגעים מרגשים מאוד, חיבוקים ודמעות בזמן הפגישות עם הלוחמים. "בימים אלה אנו זוכים לראות במלוא הדרו את דור הצעירים אשר כונה 'דור המסכים והטיקטוק', דור שנלחם על הבית בגבורה ואומץ בלתי נתפסים. זה הדור שיוביל אותנו לשלב הבא, זה הדור שינצח את המלחמה ויחד כולנו כחברה חזקה נתרומם מהאסון הנורא. אני גאה מאוד בצוות החינוכי של בית הספר ובתלמידינו המדהימים שמצליחים שוב ושוב למצוא את הדרך להיות משמעותיים גם מהעורף עבור הלוחמים בחזית" אמרה וציינה כי כל עם ישראל מתייצבים אחרי צה"ל, כאיש אחד בלב אחד, ובכללם משפחת מקיף א' אשר מתפללים לשלום חיילי ומורי מקיף א' ולכל חיילי צבא הגנה לישראל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*