מחיר עורך דין מקרקעין באשדוד בעסקת פיקס פרייס

מחיר עורך דין מקרקעין באשדוד בעסקת פיקס פרייס

כל מי שעומד לבצע עסקת נדל"ן, חייב להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין. היום כבר לא ניתן לרכוש או למכור נכס, מבלי שעורך דין מקצועי ומנוסה יעבור על החוזה ויבצע את כל הבדיקות המתאימות. לא פעם ניתן לשמוע על מקרים שבהם רימו אנשים, מכרו להם נכס שכלל לא היה שייך למוכר או שהקונים גילו באיחור כי הוצא צו הריסה לנכס. על מנת להימנע מכל המצבים האלו, יש להיעזר בעורך דין שמתמחה בתחום המקרקעין. רק עורך דין מסוג זה, יהיה מודע לכל דקויות החוק וידע לזהות כל סוג של רמאות. בעוד שרוב עורכי הדין נוהגים לגבות עמלה של 1% מכלל העסקה, דבר שעלול להתבטא בעשרות ואף מאות אלפי שקלים, חברת צוואות עדים מציעה שירות מהפכני. החברה מספקת עורך דין מקרקעין באשדוד בעסקת פיקס פרייס, במחיר חסר תקדים של 6,000 ₪ בלבד, ללא שום קשר לסכום העסקה או לערך הנכס.

מחיר עורך דין מקרקעין באשדוד – כל מה שחייבים לדעת

אנשים רבים שמעוניינים למשל לרכוש דירה, מגלים כי מעבר למחירי הדירות המשוגעים בארץ, יש צורך להשקיע גם עשרות אלפי שקלים בעורך דין מקרקעין. אומנם מדובר על שירות שאסור לוותר עליו, אך מצד שני חשוב לזכור כי לא חייבים לשלם עמלות מופרזות בהתאם לסכום העסקה. יש להבין כי עבודתו של עורך הדין אינה משתנה בהתאם לערך של הנכס, היות וללא שום קשר לסכום העסקה, הוא עדיין יצטרך להשקיע את אותו הזמן בדיוק בביצוע הבדיקות השונות ובעריכת החוזה המשפטי. לכן המחיר ברוב המקרים אינו נמצא בהלימה לאופי השירות. לעומת זאת, כאשר מדובר על עסקת פיקס פרייס, מדובר על עסקה ברורה ומדויקת שאינה קשורה כלל לערך של הנכס.

מהי החשיבות של שימוש בשירותיו של עורך דין מקרקעין באשדוד?

רכישה או מכירה של נכס, נחשבת לעסקה המשלבת כמויות כסף עצומות. מסיבה זו בדיוק, חשוב להיעזר בשירותיו של עורך דין שמתמחה בתחום, על מנת להבטיח לעצמכם שקט נפשי ולמנוע כל סוג של אי וודאות. עורך הדין אמור לבצע מגוון רחב של בדיקות שונות, במטרה להבטיח את האינטרסים שלכם בעסקה. למשל, עורך הדין חייב לוודא כי הדירה אינה משועבדת, אינה ממושכנת, שאין עליה צו הריסה וכי היא אכן שייכת למוכר. כמו כן, עורך הדין אמור לוודא כי הדירה אינה מכילה חריגות בנייה וכי כל המיסים המוטלים על העסקה (כמו מס שבח, היטל השבחה וכדומה) מוטלים על המוכר.

לסיכום, בעידן הנוכחי לא ניתן לערוך שום סוג של עסקת נדל"ן, ללא סיועו של עורך דין מקרקעין שמתמחה בתחום. זוהי הדרך היחידה להגן על הזכויות שלכם, למנוע כל סוג של רמאות וכמובן להבטיח לכם פיצוי הולם במידה ומתקיימת הפרת חוזה. עם זאת, מחיר עורך דין מקרקעין באשדוד עלול להגיע לעשרות ואף למאות אלפי שקלים, היות והמחיר מותנה בסכום העסקה. על מנת להימנע מתשלומים מוגזמים, מומלץ להיעזר בשירותיו של עורך דין מקרקעין באשדוד בעסקת פיקס פרייס. חברת צוואות עדים מספקת שירות מהפכני הכולל עו"ד בעל ניסיון של 20 שנים בתחום המקרקעין, תמורת 6,000 ₪ בלבד. לפרטים נוספים, צרו קשר.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*