מחזור משכנתא – גם אתם יכולים לחסוך המון כסף!

מחזור משכנתא – גם אתם יכולים לחסוך המון כסף!

משכנתא היא הלוואה שלוקחים ברוב המקרים על מנת לרכוש דירה. מכיוון שההלוואה מגיעה בסכומים גבוהים היא נפרסת על פני תקופה ארוכה של שנים רבות. כמובן שעם הזמן התנאים משתנים, והתנאים שבהם לקחתם את המשכנתא בעבר לא רלוונטיים עוד. כאשר אנו מדברים על שינויים צריך לזכור כי מדובר על שני אופנים מרכזיים. שינוי אחד יכול לבוא לידיי ביטוי מבחינת תנאי הריבית מבחינת המשק הישראלי. שינוי נוסף יכול לבוא לידיי ביטוי מבחינת היכולות הכלכליות של כל אחד מאיתנו. תהליך מחזור משכנתא נועד על מנת לאפשר להתאים את התנאים למציאות הנוכחית ולחסוך המון כסף.

מהם הפלוסים של מחזור משכנתא?

כאשר מדברים על תהליך מחזור משכנתא כמובן שהפלוסים נמצאים בראש. תהליך של מחזור משכנתא יאפשר לכם להתאים את המשכנתא למציאות הנוכחית. תוכלו לוודא כי תהיה לכם אפשרות להחזיר את המשכנתא לאורך כל התקופה. לא תביאו את עצמכם למצב שבו תתקשו להחזיר את המשכנתא רק בגלל שהיא לא מתאימה עוד. אין סיבה שתהיו בלחץ מתמיד רק בגלל שאינכם מסוגלים עוד לעמוד בתנאים של המשכנתא. בנוסף מי יודע עד כמה ההבדלים מבחינת הריביות השתנו לאורך השנים. אתם מבחינתכם צריכים להיות עם האצבע על הדופק על מנת להטיב עם עצמכם ככל שאפשר.

מי צריך לבחון אפשרות למחזור משכנתא?

לרוב מי שאמור לבחון אפשרות למחזור משכנתא הם אנשים שמתקשים להחזיר את המשכנתא. מרגישים כי המשכנתא חונקת אתכם? קחו בחשבון כי זוהי לא אמורה להיות המציאות שתלווה אתכם בשנים הקרובות. בעזרת חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת תוכלו להתאים את המשכנתא אליכם. גם אם התנאים השתנו לרעה, תהיה אפשרות להגמיש את התנאים הקיימים, ואולי לגרום לכם לחיות טוב יותר. המשכנתא אמורה להיות השותפה שלכם לשנים הקרובות, ולכן מוטב כי תחיו איתה בשלום. נדגיש כי תהליך מחזור משכנתא יכול להיות רלוונטי גם עבור מי שרוצה לחסל את המשכנתא. בין אם בגלל שקיבלתם סכום כסף גבוה או שאולי קיבלתם שדרוג בעבודה. גם כאשר מחסלים את המשכנתא הקיימת חובה לעשות זאת בתבונה.

האם משתלם למחזר את המשכנתא?

פעולת מחזור משכנתא היא פעולה שבמסגרתה את המשכנתא הישנה מחליפים במשכנתא חדשה. במחשבה ראשונה נדמה כי הפעולה הזאת לא יכולה להיות באמת משתלמת. הרי גם ככה יהיה עליכם להמשיך לשלם את תנאי המשכנתא החדשה שאותה לקחתם. אך כאשר ממחזרים משכנתא ברוב מקרים מקבלים תנאים הרבה יותר אטרקטיביים. אז אומנם אתם לוקחים משכנתא חדשה במקום המשכנתא הישנה, אך היא תהיה טובה בהרבה. נדגיש כי מוטב כי לא תמחזרו את המשכנתא לבד כדי שתוכלו להנות מכל היתרונות. חברת ייעוץ משכנתאות מומלצת תוכל ללוות אתכם לאורך הדרך עד אשר תקבלו את המשכנתא החדשה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*