מחויבות, מקצועיות ומצוינות

מחויבות, מקצועיות ומצוינות

זו השנה השישית ברציפות שמינהל התפעול מקיים כנס שנתי באשכול פיס, מסכם שנה ומציג תכניות לשנה חדשה. מנכ"ל העירייה שיבח את עבודת המינהל ופרגן לכל העובדים באומרו: "באולם הזה כולם אריות". הכנס היה מפגן מרשים של עשייה עירונית, של מחויבות העובדים ושל שביעות רצון וסיפוק מהעבודה ומהגשמת יעדי המינהל.

כנס סיכום הפעילות של מינהל התפעול והצגת תכניות המינהל לשנת העבודה החדשה עמד השנה בסימן "העובד במרכז". היתה זו שנה גדושה ומלאה בעשיה ועל כך העידו עובדי המינהל שסיפרו על עבודתם בהתלהבות רבה, בסרט שהוכן במיוחד לכנס ושיקף בקצרה את מה שנעשה בשנת פעילות אינטנסיבית, בכל רחבי העיר. תחילת האירוע היה במופע מרגש של הילדה ירין שושן, ש"גנבה" את תשומת הלב בשיר פתיחה מהמם, בליווי חברי "הגדוד העברי" – הלהקה הייצוגית של עיריית אשדוד. הלהקה עצמה בצעה מחרוזת שירי כוורת ועודדה את כולם להצטרף לשירים המוכרים מימיה הזוהרים של להקת כוורת.

על מנת שלא להכביד על העובדים, הוצג סרט קצר אשר סקר את עבודת יחידות התפעול בשנה האחרונה. כך אפשר היה לראות עובדים המציגים את עבודת היחידה: מחלקת הוטרינריה עם חנוכת הכלבייה החדשה, מחלקת ההדברה עם פעילות יזומה בנחל לכיש ובמוקדי דגירה, שירותי הניקיון עם החלפת כלי האצירה בעיר, הפיקוח העירוני ופיקוח החניה עם ההערכות החדשה לקראת השמת תכניות חדשות לארגון הסדר העירוני, אגף האחזקה עם שורה של עבודות שיקום לכבישים ולמדרכות, אגף הנטיעות וההתמודדות עם שנת השמיטה וטיפוח גנים ירוקים, אגף חופים עם תו תקן כחול והנגשת נכים לים, מינהלות רובעים עם שיתוף ציבור ועבודה קהילתית מרשימה, רישוי עסקים עם הכשרות והדרכות לכ-3500 בתי עסק בעיר, יחידת אכיפה סביבתית ותוצאות עבודתה בעיקר באזורי התעשיה ונחל לכיש ומוקד עירוני על שלוחותיו – היחידה לפניות הציבור, מוקד רואה, שבר מוסדות חינוך וסיירת מוקד שמכסים את כל העיר ומווסתים את הטיפול בפניות הציבור.

ראש מינהל תפעול מר שלמה רוטנברג, גיבור הכנס שמנצח על התזמורת הגדולה של אנשי התפעול, סיכם את שנת הפעילות והציג תכניות לשנה הבאה. רוטנברג שם דגש על שיתוף ציבור ומעורבות הציבור בעשייה העירונית, אך יותר מכל הבטיח שהתפעול נכון להתמודד עם כל אתגר ואין מצב שעשיית המינהל תיעצר לרגע. הוא דיבר על עובדים מקצועיים ועל מחויבותם לעבודה, על מצוינות, טיפול מהיר ואינטנסיבי ועמידה ביעדים. באשר לכותרת שליוותה את הכנס, "העובד במרכז", אמר: "כולם רואים, כולם מדווחים"! הדברים נכונים בשגרה ובחירום. רוטנברג סיים בהבעת תודה לכל עובדי המינהל.

לאחר נאומו של רוטנברג הופיעה להקת המתופפים של מקיף ט', בהדרכת כפיר פרנסואה, וביצעו מופע תיפוף סוחף. עשרת המתופפים ליוו את חברם שניגן על גיטרה וביצע את השיר המפורסם let it be של להקת החיפושיות.

אחרון המברכים היה מנכ"ל העירייה מר אילן בן עדי שהכתיר את עובדי המינהל בתואר "אריות". הוא שיבח את עבודת המינהל והשירות שהם מעניקים לתושב תוך שהוא מגדיר מחדש את המרחב הציבורי בהדגישו כי אנו צריכים להתייחס את המרחב הזה כמרחב של כל אחד מאיתנו ולייצר את המחויבות הנדרשת לכך. בדבריו הוא התייחס אל הסרטון המסכם ואת קטעי ה"פספוסים" המוכיחים יותר מכל את הנחישות והיכולת של כל עובד להתעשת ולהשתלט על סיטואציות מביכות במהירות וביעילות תוך למידה והתמקצעות

את הכנס חתם מופע של הסטנדאפיסט שלומי קוריאט.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*