מחאת ״סופר פאפא״ עדיין כאן!

מחאת ״סופר פאפא״ עדיין כאן!

בעיריית אשדוד בוחרים עדיין לא להחליט בתקווה שמשהו יזוז לבד. חבית הנפץ של מחאת השבת כנראה לא מדליקה אור אדום וכל מי שנבחר על הגב של והכריז על הסיסמא ״חיה ותן לחיות״ כדרך חיים מעדיף לשבת ככל הנראה בבית ולא להתעמת פוליטית כי ככל הנראה זה הכי נח, מי שזה חשוב לו שיילחם וככל הנראה רק לחבר מועצה זה בוער באמת. לאלי נכט.

אמרו שזה מטופל אישית בחלונות הגבוהים ובשבוע הבא כבר לא נראה את המראות שדומים יותר למאה שערים מאשר לעיר החכמה אשדוד. כבר בשבוע הראשון התרענו כאן באתר מהואקום שכולם משאירים לחבורה קיצונית שעושה בשבת כבשלה כאילו שאין חוקים ואין משטרה, שבוע חמישי והחבורה הזו ששוכנת בעיר לא מקבלת ולו דו״ח או התראה שמה שהם עושים זה אסור עפ״י חוק.

במידה והם כן קיבלו ועדיין עושים כבשלהם המצב חמור עוד יותר. כך בדיוק זה התחיל, אבל אז היו בחירות ברקע, מפתיע איך לא התלבשו על העניין המפלגות החילוניות הארציות שמצהירות על על מדינה דמוקרטית ליברלית ופספסו אייטם שיכל להבעיר שוב את השטח ברמה הארצית. 48 שעות לפני יום הבוחר.

השאלה הנשאלת היא למה הנהגת העיר לא עושה סוף למחזות הללו, קיצוני ככל שיהיה הפלג מדובר ב-20 ילדים שעושים רעש של 200 ומפרים באופן בוטה את ההחלטות ואת הקו של מועצת העיר שעל פניו עומדת על רוב חילוני. קולות רבים ניתנו לשלל המפלגות שבמצע מפלגתם כתבו את המשפט חיה ותן לחיות כסיסמא, הם נבחרו בעיקר בגלל סיטואציות כאלה, כדי לכבות את השריפה שהיא קטנה וניתנת לשליטה. מאוחר יותר כבר לא תינתן להם שום יכולת להשפיע.

לקרב נשלח אלי נכט, ויש לציין שהוא היחיד שיצא מאיזור הנוחות ומגיע באופן שוטף לבדוק מקרוב את הנעשה שם.

אלי  נכט: אני רואה שישנה מגמה פסולה של חרדים קיצוניים המהווה מטרד עירוני לכלל התושבים, וכבר חודש ימים שלא נשמע קולם של מי שהבטיחו לפני הבחירות להגן על הציבור מפני הכפייה הדתית, כמו גם הבטחות אחרות..
אבל חמור מכך, אותם הקיצונים זוכים לשבת במקלט עירוני ולהפיץ משם את דברי ההסתה שלהם. זה ללא ספק לא ראוי. אני פועל כעת לבדוק עד מתי ניתנה להם השכירות במקלט 27 ברח׳ משמר הירדן, וקורא להנהלת העיר להפסיק עמם את ההתקשרות במיידי או לחלופין לא להאריכה יותר בשום אופן. יש תור ארוך לעמותות ראויות שעוסקות בספורט, חינוך ותרבות, שרק מחכות שיהיה להם מקום עירוני עבור פעילותם.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*