מחאת ההורים המודאגים של תלמידי מקיף ו׳

מחאת ההורים המודאגים של תלמידי מקיף ו׳

כפי שפרסמנו בחודש אוקטובר שעבר על תעלומת שער בית הספר שהועבר מצידו המערבי של בית לכניסת החירום בצידו המזרחי עדיין עומד על סדר היום, בינתיים התפרק ועד ההורים הבית ספרי בעקבות המחלוקות ואי הסדרים והתפצלו הכוחות ל-2 מחנות, אלה שמגבים את המנהלת במהלך התמוה יש לומר ולאלה שכל בקשתם הוא להחזיר את כניסת ילדיהם מהשער המערבי והיעודי שפעל במשך שנים.

היום יצאו ההורים למאבק מחאתי מוצהר, הם ניצלו את יום החשיפה אליו מגיעים הורי תלמידי כיתות ו׳ לביקור ראשון בתיכון העתידי, ההורים ממטה המאבק הדפיסו שלטים מכספם הפרטי ויצאו להחתים עצומה ולעורר את המודעןת לבעיה המסכנת אל חיי ילדיהם.

IMG-20161028-WA0009
שער המחלוקת. השער הראשי של מקיף ו׳ שכרגע סגור.

די2

דוד אסייג –  ״ אני לא מצליח להבין את ההגיון מאחורי ההחלטה, יש שער מרווח שפעל שנים ללא שום תאונות ותקלות, בהחלטה תמוהה מחליטים עפ״י סקר שאף אחד לא יודע מי עומד מאחריו, מסתירים אותו מהורי הועד כמו סוד בטחוני, אין נימוק רשמי למהלך הלא הגיוני והמסוכן וכי חמור… אין עם מי לדבר. המנהלת החדשהה שאינה תושבת אשדוד, לא מכירה את הטופוגרפיה העירונית והעומסים ברובע, מחליטה באופן בהול לממש את ההחלטה שמסכנת את חיי ילדינו. אני מאוד מקווה שהיא תתעשת לפני שיקרה משהו שכולנו נצטער עליו. מדובר ברולטה רוסית מיותרת״.

לדיון בפייסבוק לחץ כאן

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*