מחאת האוהדים מתגברת: הפסד נוסף למכבי אשדוד

מחאת האוהדים מתגברת: הפסד נוסף למכבי אשדוד

במכבי אשדוד כדורסל חווים ללא ספק את תקופת השפל הגדולה ביותר בתולדות המועדון, אחרי שבוע של בליץ מחאה מטעם ארגון האוהדים שכבר מזמן לא חלק מהקבוצה ברשתות החברתיות בו פרסמו מידי יום נתונים כלכליים ונתונים בכלל על כישלון ההנהלה בשנים האחרונות הגיע מוצ״ש בו יכלה הקבוצה לענות על המגרש לכולם אך בפועל קרה ההיפך הגמור. מכבי אשדוד רושמת הפסד נוסף (ה-13 במספר מתוך 17 משחקים) במשחק ביתי והפעם למכבי עירוני רמת גן ונטמנת עם עוד מסמר במקום האחרון המוביל במקרה הטוב לליגה הארצית ובמקרה הרע לפירוק האגודה, רעיון שכבר הופך לשיח ונראה כאופציה שנשקלת ברצינות.

 

ראוי לציין שכשמדברים על מכבי אשדוד מדברים על הקבוצה הבוגרת, באופן מפתיע ואולי מקור הבעיה מחלקת הנוער לא מקושרת בכלל לקבוצה הבוגרת, מדובר ב-2 עמותות שונות המשתייכות למכבי אשדוד, זה ככל הנראה הקשר היחיד בין שתי העמותות, היו ימים בהם, שהקבוצה הבוגרת נוהלה ע״י יו״רים אחרים בהם שיתוף הפעולה היה פורה הרבה יותר, ההנהלה האחרונה גררה משקעים אישיים ודרדרה את מערכת היחסים עד ל-0 פעילות משותפת. כך נוצר מצב שלך נתק מוחלט והפרדה טוטאלית.

 

קבוצת הבוגרים של מכבי אשדוד בליגה הארצית. מי אמר דרבי? צילום: פייסבוק מח׳ הנוער.

 

לקבוצת הנוער יש קבוצה בוגרת בליגה הארצית המורכבת ברובה משחקני נוער לשעבר ומשולבים גם בוגרי מחלקות הנוער, הקבוצה קמה כדי לתת מענה לנתק וכדי לתת במה לשחקנים המקומיים, בינתיים זה עובד לא רע והקבוצה מושכת הרבה יותר קהל מהקבוצה הבוגרת של העיר. ירידה של מכבי אשדוד מהליגה הלאומית (תרחיש לא דמיוני בהחלט) יפגיש את 2 הקבוצות לדרבי הזוי שאיש לא חלם שיוכל להתקיים ביום מן הימים, אך כפי שצויין קודם במידה ותרד הקבוצה יש סיכוי סביר שהמועדון יפורק.

 

עד אז תנסה אשדוד יחד עם הספונסר ג׳ף רוזן שמבין לעשות את הבלתי אפשרי כמעט ולנסות לפחות להישאר בליגה הלאומית כדי לתכנן עונה מוצלחת יותר ובראש ובראשונה למנוע את פירוק המועדון.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*