מופע של פעם ב…

מופע של פעם ב…

החוויה באמפי פארק אתמול בערב חלוקה מבחינתי ל-2, גאווה ואכזבה. כמעריץ ותיק (מאוד) של אהוד בנאי שרפתי קילומטרז׳ לא קטן כדי לזכות בזכות להיות נוכח, נכון שזה אני והטעם האישי שלי אך עדיין מדובר באחד האמנים המוכשרים ונותני הטון במדינת ישראל.

בשביל שזה יהיה באמת מושלם ארגנו לנו בהפקה מופע משולב של אהוד בנאי וכנסיית השכל, הכל כלול! ומזג האוויר היה לא פחות ממושלם. שני ההרכבים שרו ממיטב להיטיהם בביצועים מדהימים ועיבודים שאפשר לשמוע רק בהופעה חיה.

מאוד חבל שחציו העליון של האמפי לא אויש מה שדרש צמצום הקהל כלפי מטה וקצת חוסר צדק מצד רוכשי הכרטיסים ששילמו עבור מקומות מרכזיים וישבו במקומות פחות טובים בחלק מהמקרים מאלה שרכשו כרטיס במחיר מוזל.

20161019214914_IMG_6304

מה שבטוח, כל מי ששילם קיבל תמורה מלאה לכספו, מופע רוק משובח, 0 תקלות, סאונד משובח והנאה צרופה… והכל כאן באשדוד, 5 דקות מהבית.

במקביל, בבית יד לבנים התקיים מופע פלמנקו לייב של ענקית הפלמנקו  "LA FARRUCA" בחגיגת פלמנקו משותפת עם להקת רמנגאר. על הבמה 6 רקדניות לבושות שמלות ססגוניות ומסורתיות, עטורות פרח אדום בשיערן, שני גיטריסטים, נגן כלי הקשה, זמר אחד, זמרת אחת ואינספור מקצבי מחיאות כפיים שהביאו לקריאות "אולה" מהקהל.
במהלך 70 הדקות של המופע FLAMENCO LIVE של הלהקה הצטרפה "LA FARRUCA", מי שנחשבת כיום לאחת המאסטרות של ריקוד הפלמנקו הצועני, ל- 14 אמני רמנגאר.

במקביל, בשעה 21.00 התקיים מופע במשכן של להקת UNFORGETTABLE – מופע שירי האהבה הגדולים של שנות ה- 50' , 60', 70' שהגיע אלינו היישר מלאס וגאס, עם הפקת ענק הכוללת זמרים פנומנליים, וידאו ארט, תזמורת חיה, תפאורה צבעונית ורפרטואר מוזיקלי משובח, שבזכותם הקהל זכה לחוויה רומנטית, מלאת אהבה בלתי נשכחת.

צילום: חן בוקר

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*