מועדי פסיכומטרי והתאמה של הקורס

מועדי פסיכומטרי והתאמה של הקורס

מבחן הפסיכומטרי הפך לנקודת ציון במסלול החיים של רובנו, וכמעט כל תלמיד שמסיים בהצלחה את הלימודים התיכוניים ימצא את עצמו במועד זה או אחר ניגש למבחן הפסיכומטרי, לרוב לאחר קורס אינטנסיבי ולעיתים מתיש.

המרוץ נגד השעון לקראת מועד הפסיכומטרי הקרוב מציג לא מעט דרישות מהתלמידים, ואלו מתכוננים מועד אחרי מועד, שנה אחרי שנה, במרץ רב ובנכונות גבוהה בכדי להשיג את הציון הנכסף, וההתאמה של הקורס לצרכי התלמיד היא חלק אינטגראלי בנתונים המרכיבים את סיכויי ההצלחה של כל תלמיד במועד הפסיכומטרי הקרוב, ואין תלמיד שרוצה לגרור את הלימודים למועד אחר עקב חוסר-מוכנות.

עמידה בתנאים: לעבור במועד הפסיכומטרי הקרוב

בכדי לסמן את מועד הפסיכומטרי הקרוב ביותר כיעד למעבר דרך השער ללימודים גבוהים יש לפעול בצורה מסודרת ובתמיכה של מוסד מקצועי המעניק שירותי תמיכה אישיים ולימודים בהתאמה אישית.

הסיבה?

כמעט כולם ניגשים למבחן זה, והתחרות היא גבוהה עקב מיעוט מקומות לימודים במקצועות הנחשקים ביותר, והעובדה שהציון הפסיכומטרי הינו יחסי, מה שאומר שחייבים להצטיין.

כאשר בית הספר אינו מותאם לצרכי התלמיד, הרי שבמועד בו תיגשו למבחן הפסיכומטרי ייגשו אתכם מאות תלמידים אחרים אשר למדו בבית-ספר מותאם, וככל הנראה מוכנים הרבה יותר מכם.

מעבר לכך, במידה ויש לכם צורך מיוחד כלשהו ובית-הספר לא התאים את הקורס לצורך זה, הרי שלא תמצו את מרב הפוטנציאל שלכם, לא תפגשו את היכולות שלכם, ולא תהיו מוכנים במועדי הפסיכומטרי הקרובים.

התאמת הלימודים להצלחה מרבית

התאמת הלימודים הפסיכומטריים לצרכים האישיים של כל תלמיד מושרשת באופי הלימוד בבתי-ספר שלקחו על עצמם לתמוך בתלמידים עם לקויות למידה ותלמידים ללא לקויות למידה. אבחנה זו מאפשרת לצוות הפדגוגי להפנות כל תלמיד שמגיע לבית-הספר לכיתה המתאימה לו.

בצורה זו הכיתות אכן הומוגניות יותר, התלמידים המתקדמים לא מרגישים שהם מתעכבים על שאלותיהם של אחרים, שכן הכיתה הותאמה מראש, ואלו הסובלים מלקויות למידה שונות נמצאים בכיתות המתאימות להם, כיתות קטנות, המאפשרות הצטיינות יתרה ותחרות שווה לגמרי עם שאר התלמידים, בכדי שבמועד הפסיכומטרי הקרוב תעברו את המבחן ברמה הגבוהה ביותר, ובהצלחה יתרה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*