מוכנים ומזומנים: עירוני והפועל אדומים חגגו לפני הדרבי הגדול

מוכנים ומזומנים: עירוני והפועל אדומים חגגו  לפני הדרבי הגדול

עוד שמונה ימים זה קורה, במוצאי השבת הבאה (19:30), תעצור העיר אשדו מלכת, כשהדרבי הגדול של ליגה ב', בין קבוצות האוהדים של מכבי עירוני והפועל אדומים אשדוד, ייפגשו ראש בראש על המאבק לפסגת הליגה.
היום(שישי) הצהובים והאדומים ערכו את החזרה הגנרלית לקראת הדרבי, כשהתמודדו מול שתי הקבוצות מבירת הנגב, מ.ס ומכבי באר שבע בהתאמה.

נתחיל עם הצד האדום, שיגיע לדרבי מהמקום הראשון בטבלת הליגה.

החניכים של פיני עייש עלו לאצטדיון "וסרמיל", למשחק מול קבוצת אמצע הטבלה של מכבי באר שבע. למרות המחשבות והעיסוק בדרבי, האדומים לא ריחמו על המארחת בצהוב, כשעלו ליתרון 3-0 כבר במחצית הראשונה, כשוורקאט גאדיף עם צמד, ושער נוסף של נועם תרועה, הורידו את הפועל ליתרון מבטיח לאחר 45 דקות. בחצי השני היו אלה אריאל טרבלסי ודניאל אטיאס שסגרו את המשחק עם חמישייה מתוקה עבור מוליכת הטבלה, שניצבת עם 38 נקודות בפסגה.

derbi2
השלט שיקדם את משחק הדרבי – (עיצוב אייקון תקשורת)

מנגד, בצד הצהוב, מכבי עירוני אשדוד אירחה בסינתטיקו את מ.ס באר שבע, שהגיעה מהמקום הרביעי בטבלה.

המחצית הראשונה לא בישרה טובות, כשהסתיימה עקרה וללא שערים, אלא שבפתיחת החצי השני, קיבלו מאות האוהדים בצהוב שצבעו את היציע, את הרכש החדש יובל אלמקייס, שהיה אחראי על הניצחון הגדול.

אלמקייס שהגיע מעירוני בית דגן לפני כ-חודש, עלה כמחליף וכבש שלושער מרשים ביותר, וקבע את תוצאת המשחק, 3-0 לעירוני בסיום.
שבוע לפני הדרבי, המצב בטבלה מורה על האדומים בספגה שעם 38 נקודות, ואילו עירוני, ששומרת כבר משחק 13 ברציפות ללא ספיגה, עם 36 נקודות, שתיים בלבד מהאדומים.

מה שבטוח, בעוד שבוע באצטדיון היא', הקרב הגדול של אשדוד יהיה מרתק ביותר!

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*