מה ששלה שלה… איריס נפתלי ניצחה עם 85 אחוזי תמיכה

מה ששלה שלה… איריס נפתלי ניצחה עם 85 אחוזי תמיכה

ניצחון סוחף: איריס נפתלי נבחרה ברוב מוחלט לקדנציה נוספת בראשות ועד העובדים. 85 אחוז הצביעו לרשימה שלה.

יו"ר ועד העובדים, מהנשים הבודדות בישראל שמנהיגות קבוצהגדולה של עובדים.ות , נמצאת בוועד מעל 20 שנה מתוכן 10 כיו"ר. זו תהיה הקדנציה ה-3. עם 80 אחוז מהקולות, האישה החזקה של העירייה סחפה אחריה את העובדות והעובדים שהביעו אמון בה ובדרכה. נפתלי אף הצליחה להכניס לוועד עצמו ? נציגים של סיעתה "ביחד ננצח".

איריס נפתלי: "אני מודה לכל מי שהצביע לי וגם לכל מי שלא הצביע לי. מבחינתי, יום הבחירות נגמר ואני ממשיכה להיות יו"ר הוועד של כל העובדות והעובדים ולפעול למענם בכל הכוח ובכל החזיתות. העשייה הרבה בשנים האחרונות, הדאגה לרווחת העובדים בעירייה המצוינת שלנו תמיד עמדו ויעמדו לנגד עיניי, ונעשה זה כפי שעשינו בצורה נעימה, בשיתופי פעולה ובחיבור בין כל הגורמים שיכולים להניע קדימה תהליכים למען העובדים".

נפתלי היא היו"ר האישה היחידה בארץ ומנהלת ביד רמה ועד שחולש על 3,400 עובדות ועובדים. בעשור שלה בתפקיד היא הובילה מהלכים חשובים לטובת עובדות ועובדי העירייה, רשמה הישגים משמעותיים עם הסכם שכר לסייעות בחינוך, הוסיפה ימי עיון והעשרה, טקסי מצטיינים, דאגה למענקים בחגים, טיפחה תרבות התנהלות נעימה יותר במסדרונות העירייה ועוד. נפתלי אף חיזקה את הקשר עם ראש העיר, ד"ר יחיאל לסרי, ועם יו"ר ההסתדרות, ארנון בר דוד, ורתמה אותם לטובת העובדים במהלכים משני מציאות.

 

ראש העיר -ד״ר יחיאל לסרי

שוחחתי הבוקר עם יו"ר העובדים איריס נפתלי וברכתי אותה ואת שבעת חברי הוועד שנבחרו. עיריית אשדוד הציגה ביום הבחירות חגיגה דמוקרטית מדהימה, כיבוד המתחרים ואחדות בין המחנות השונים, ובזה שכרנו הגדול.

איריס היקרה היא מנהיגה אמיתית, מובילה בגאון עירייה מהגדולות בישראל ופועלת למען כל העובדות והעובדים בכל עת. יחד איתה, בעשור האחרון הנהגנו מדיניות ארגונית חזקה ותומכת בעובדים, וצעדנו יחד בדרך המאמינה בשיתופי פעולה מניבים. כולנו ראינו את התוצאות המצוינות שהצעידו את העיר ואת העירייה קדימה, את הדאגה לעובדים ואת ההשקעה בהון האנושי המשובח שיש לנו בעירייה. זה גם הזמן גם ולהודות לכולם על עבודה נפלאה בעת שגרה ובעת חירום.

משימות רבות לפנינו ברמה המקומית והלאומית. ישראל נמצאת במלחמה בכלל החזיתות ועלינו להמשיך ולפעול כפי שעשינו כל העת, בדרכי שלום ונועם, יחד עם יו"ר הוועד איריס נפתלי וחברי רשימתה שנבחרו ברוב עצום שהביע אמון גם בדרך שבה פעלנו.

נמשיך יחד לפעול לעשות למען כל העובדות והעובדים שלנו, ולטובת העיר אשדוד כולה.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*