מה צריך לבדוק לפני רכישת מחסן גינה?

מה צריך לבדוק לפני רכישת מחסן גינה?

יש לכם שטח ללא שימוש בגינה וצורך במקום לאחסון חפצים… מה עושים? קונים מחסן גינה!

הצורך במחסן גינה

מרבית האנשים מחזיקים יותר חפצים בבתיהם מאשר הבית שלהם יכול להכיל ונאלצים למצוא פתרונות יצירתיים כגון ארונות נוספים, מדפים בכל רחבי הבית, קופסאות אחסון מהודרות יותר או פחות והיד עוד נטויה. במבנים רבים, בעיקר בבנייני דירות, השכילו להבין זאת ולהקדים תרופה למכה ובבנייני דירות חדשים מרבית הדירות מגיעות עם מחסן פרטי לשימוש דיירי הדירה בלבד.

בעלות על גינה

אם אתם גרים בדירת גן או בבית פרטי עם חצר, יש לכם יתרון משמעותי בשל האפשרות להציב מחסן גינה בגינה שלכם ולהוסיף לעצמכם חלל אחסון מחוץ לבית בהתאם לגודל, לו אתם זקוקים ובהתאם לגודל המתאפשר לכם מבחינת שטח הגינה שלכם.

חדר חיצוני

אחד היתרונות המשמעותיים של מחסני גינה הוא האפשרות לאחסן את חפציכם, שאינם בשימוש יום יומי מחוץ לבית וכך ליהנות משטח הבית שלכם וגם לשמור על מראה נעים ומסודר יותר. הרי ידוע, שכאשר הבית עמוס בחפצים, הוא נראה כמו לא מסודר באופן תמידי.

מה מאחסנים?

ובכן, כל דבר שתרצו! ש שבוחרים לאחסן חפצי אמנות, אביזרים של תחביבים שונים, כלי גינון וניקיון ואף בגדים, ספרים ועוד. מחסני הגינה הינם גדולים מספיק לאחסון חפצים רבים, אשר תופסים רב בבית ואינם מורגשים כאשר הם סגורים בתוך מחסן בגינה.

קצת על המחסן עצמו

מרבית מחסני הגינה עשויים מחומר שנקרא PVC והוא נחשב לחומר עמיד במיוחד, אשר משרת את בעלי המחסנים לאורך שנים. המחסנים הינם ניידים ויכולים לעבור אתכם ממקום למקום בעת הצורך וכמובן, הם מיועדים להצבה בחוץ. כלומר, הם עמידים בפני פגעי מזג האוויר כמו החום הרב בקיץ והקור, הרוחות והגשמים בחורף.

מה בודקים?

לפני רכישת מחסן גינה רצוי לבדוק מהו גודל המחסן הרצוי לכם. לאחר שבדקתם את הגודל הרצוי, חשוב לבחון את המחסן עצמו: מאיזה חומר הוא עשוי? האם הוא מותאם לאקלים הישראלי? שאילת שאלות אלו ושאלות אחרות, שיכולות לעניין אתכם, תוכל לעזור לכם לבחור את המקום הנכון לרכוש ממנו את המחסן וגם לבחור את המחסן עצמו. כמובן, באפשרותכם להתייעץ עם אנשי המקצוע לגבי כל אחד מהפרמטרים ולהיעזר בניסיונם והיכרותם עם התחום. כך תוכלו למצוא לעצמכם את מחסן הגינה המתאים ביותר עבור הצרכים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*