מה עם פורץ פה עוד סבב?

מה עם פורץ פה עוד סבב?

הצבע האדום במועצה האיזורית אשכול הצליחה להפוך לשיחת היום , כולנו יודעים כמה חבית חומר הנפץ הזו דליקה, בעקבות הרקטה שנפלה צה״ל תקף תשתית טרור של חמאס ברצועה ומאז אנחנו מתפללים, שמישהו לא יתעצבן שם וימשיך להתגרות בעוד נסיון ואחריו עוד אחד קטן, במצב הפוליטי, שהבחירות בפתח יש לפחות 2 מפלגות שיכולות לנצל את ההון הפוליטי שבא יחד עם שהייה בממ״דים טוב, אולי 3 מפלגות.

העניין הוא שתושבי הדרום ככל הנראה לא מוכנים נפשית ויש לא מעט שמשלימים עם ההגדרה של פוסט טראומה מהסבב של הקיץ, על עסקים קטנים ובינוניים אף לא רוצה לחשוב בהתחשב בעובדה שכמה מאות טובות של בעלי עסקים נאלצו לוותר על החלום של הם כבעלי עסק פרטיים ונאלצו לסגור דלתות ולחפש מקור פרנסה חדש.

מפחיד לחשוב שמישהו מחפש להתסיס את הגזרה לטובת רווח פוליטי, אך ראינו שלפעמים זה תפס וזה קרה, רבים מתושבי אשדוד ודרומה מצאו עצמם חוזרים לאתרי החדשות ומוודאים שהאפליקציה של צבע אדום לא הוסרה או התקינו מחדש בטלפון המשודרג.

גם הילדים לא ממש מוכנים, בטח אלה שלא עברו את גילאי היסודי, יותר ויותר ממצאים מתגלים על האפקט של ההתמודדות או יותר נכון חוסר ההתמודדות מול מצבי הלחץ, וזאת מבלי להזכיר ביטול אירועים וחזרה לשגרת 40 שניות זוז.

נותר רק לקוות שמדובר בסוג של פעולת יחיד ולא כהתגרות שמתחילה מגמת התחממות שתגרור אותנו אל חורף חם ומבצעי. נכון לעכשיו המתקפה של צה״ל עברה בשקט יחסי וכולנו תקווה ותפילה שכך יישאר.

REDMAIL

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*