מה עושים עם הילדים באשדוד?

מה עושים עם הילדים באשדוד?

הקיץ כבר כאן, הקייטנות בעיצומן והורים רבים מתחילים לבדוק על פעילויות הפנאי שהם יכולים לעשות עם הילדים בחופש. אחת האפשרויות הטובות היא בילוי במגוון ערים שעדיין לא הייתם בהן ולהנות בכל עיר מהפעילויות שיש לה להציע. בין הערים המבוקשות ביותר היא העיר אשדוד. הכנו במיוחד עבורכם רשימה של פעילויות לילדים בעיר הנמל הדרומית.

להנות מהופעות בעיר אשדוד

אחת האפשרויות היותר איכותיות להנות בהן עם הילדים בעיר אשדוד היא הופעות באשדוד. העיר מציעה לתושבים וגם למי שבא מבחוץ, 3 מתחמים שבהם ניתן להנות משלל הופעות, בניהן הצגות תיאטרון, סרטים, סטנד אפ והופעות מוסיקה. מדובר על מתחמים גדולים שערוכים לקבל קהל גדול וניתן להנות מכמה שעות של מופעי איכות.

שייט במרינה הכחולה של אשדוד

נמל אשדוד הוא הנמל הגדול ביותר בישראל כיום ובסופו שוכנת לה המרינה הכחולה של אשדוד, בה עוגנות באופן קבוע יאכטות פרטיות וסירות שייט. תוכלו להנות יחד עם הילדים משייט באחת היאכטות המוציאות סיורים. בדרך כלל זה יגיע עם הדרכה ובהפלגות ארוכות של כמה שעות, גם ארוחה.

מרכז מבקרים אשדוד

מרכז המבקרים של אשדוד מציע מגוון פעילויות לכל המשפחה התארים את החיים באשדוד. תוכלו להכיר סיפורים של תושבי העיר, להנות ממשחקי אתגר המדמים יום בחיי ראש העיר אשדוד, להנות ממאכלי עדות שמאפיינות את העיר וללמוד על ההיסטוריה שלה. זו באמת חוויה נהדרת עבור משפחות עם ילדים.

טיול וחדר בריחה במצודת אשדוד

מצודת אשדוד נבנתה במאה השביעית לספירה על שרידים של היישוב הביזנטי. בשנת 1033 נחרבה המצודה עקב רעידת אדמה והיא שופצה שוב על ידי הצלבים במאה ה-12. כיום ניתן להגיע עם הילדים אל המצודה, לשמוע את הסיפור ההיסטורי שלה, להנות מתצפית מרהיבה מהקומה השנייה ואז להיכנס יחד לחדר הבריחה שנמצא במקום. זו ללא ספק פעילות מאוד אטרקטיבית עם ילדים.

פארק אקולוגי מצודת אשדוד

עוד תמצו ליד המצודה, את הפארק האקולוגי. 300 דונמים המאופיינים בצמחיה ובעלי חיים. ניתן לטייל בשבילי הפארק, ללמוד על החיות השונות, על הצמחייה ועל השילוב עם אזור הים. פעילות זו מתאימה לכל המשפחות שחובבות טבע וגם להורים שמעוניינים להעניק לילדים שלהם תוכן מעניין ואיכותי.

סיור אנדרטאות

מעוניינים להעניק לילדים שלכם רקע היסטורי? זה הזמן לעשות סיור אנדרטאות באשדוד. תוכלו לעבור באנדרטת אגוז, אנדרטת חיל הים, אנדרטת עד הלום ועוד מגוון אנדרטאות שקיימות בעיר ומאחוריהן סיפורים שלמים.

מוזיאון תרבות הפלישתים

בתקופה הקדומה הייתה אשדוד עיר פלישתית. מאז עברו בה שינויים רבים, אך אם אתם רוצים לצלול קצת לתקופה, תוכלו להנות יחד עם הילדים במוזיאון לתרבות הפלישתים. המוזיאון מעניק זווית חדשה ומעניינת על חיי הפלישתים באשדוד באותה תקופה ועל התרבות הקדומה שלהם בישראל של ימי התנ"ך.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*