מה עושים לטיפול בצלקות אקנה?

מה עושים לטיפול בצלקות אקנה?

צלקות אקנה הן הסימפטום שממנו תסבלו לאחר שתעלימו את הפצעים עצמם. לא מעט מהאנשים שהתמודדו עם אקנה מצאו את עצמם מתמודדים גם עם צלקות. בעבר הצלקות היו בלתי הפיכות, והיה צורך להשלים עם המצב בדיוק כמו שהוא. אך כיום יש מה לעשות ואיך להתמודד עם צלקות בצורה אפקטיבית. במאמר הבא נסביר לכם כיצד תוכלו להעלים את הצלקות, ולהחזיר את המראה החלק לפנים. נדגיש כי אקנה יכול להופיע גם באזורים אחרים בגוף, אך אזור הפנים באופן טבעי יהיה האזור הרגיש ביותר.

 

האם הזמן עושה את שלו?

בחלק מהמקרים הצלקות צפויות להיעלם עם הזמן. כל זאת בתנאי שהצלקות הן קטנות ומינוריות, כאלה שקשה מאוד להבחין בהן. רמת החומרה של הצלקת נקבעת לרוב בהתאם לרמת החומרה של האקנה. ככל שהאקנה יהיה יותר אגרסיבי, כך ככל הנראה הצלקות יהיו הרבה יותר עמוקות ומשמעותיות. אך אנו לא מצפים מכם להמתין עד אשר הצלקות ייעלמו כלא היו. כמו שהבנתם הקביעה הזאת לא יכולה להיות נכונה בכל המקרים.

 

מראש מונעים מהמצב להחמיר

אף פעם לא מאוחר מידיי לבצע טיפול בצלקות אקנה. אך עליכם לקחת בחשבון כי מראש יהיה מומלץ למנוע מהמצב להחמיר. כלומר תנסו לשלוט על המצב של האקנה על מנת למנוע הופעה של צלקות. ביקור תקופתי אצל קוסמטיקאית או כל איש מקצוע אחר עשוי לשפר את המצב. איש מקצוע אשר מתמחה בטיפולי פנים ימנע מהמצב להחמיר באופן משמעותי. ברגע שהמצב נמצא בשליטה, אין סיבה שיופיעו צלקות לאחר שהאקנה ייעלם. התייעצות עם איש או אשת מקצוע עשויים לשמור עת השליטה בידיים שלכם.

 

טיפול בלייזר – טיפול חדשני

אחד מהטיפולים החדשניים ביותר להעלמת צלקות אקנה הוא טיפול בלייזר. טיפול בצלקות אקנה על ידי לייזר מביא איתו תוצאות מעולות, כאלה שעשויות להפתיע גם אתכם. הלייזר נכנס אל עומק הצלקת ומשפר את הנראות שלה. ככל שעובר הזמן תוכלו לראות איך הצלקת הבולטת מתחילה להיעלם כלא הייתה. כמובן שהאיכות של התוצאה הסופית משתנה בין מטופלים שונים. הרי אופי הצלקת משתנה, ולכן גם התוצאה הסופית לא תהיה אחידה. כמובן שלצד טיפול בלייזר ניתן להשתמש בקרמים ולבצע כל מיני טיפולים שונים.

 

תוך כמה זמן ניתן לראות שיפור?

גם כאן לא יהיה ניתן לתת תשובה חד משמעית שתהיה נכונה באופן גורף. טיפול בצלקות אקנה משתנה בין כל מטופל, ולכל מטופל מתאימים את שיטת הטיפול הנכונה עבורו. לפיכך יהיה מאוד קשה להגיד תוך כמה זמן יהיה ניתן לראות שיפור משמעותי במצב הצלקת. אך נדגיש כי לעיתים נדרשת סבלנות ולא מעט אורח רוח בהקשר הזה. תזכרו כי יש לכם מטרה סופית, ואליה אתם צריכים לשאוף להגיע. אם תהיו פזיזים יתר על המידה, מאוד יכול להיות כי השיפור יהיה מינורי.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*