מה כולל כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ?

מה כולל כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ?

כרטיסי ביקור דיגיטליים, כמובן איכותיים, הם חלק בלתי נפרד מאסטרטגיה שיווקית בכל עסק וארגון. היכולת להעביר לכל אדם שרוצים לשמר איתו את הקשר את כרטיס הביקור בלחיצת כפתור זריזה, ובחלק מהמקרים אפילו פשוט ע"י הצמדת הסמארטפונים (באמצעות טכנולוגיית ה-NFC), משדרגת מאוד את האינטראקציות עם לקוחות, ספקים, קולגות וגורמים נוספים, ועוד תועלת משמעותית היא המיתוג המוצלח של אותו בעל תפקיד שמצויד בכרטיס ביקור מרשים.

כשמזמינים כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לוודא שהוא כולל את המרכיבים הבאים:

יצירת קשר בשלל דרכים ובלחיצת כפתור אחת

המטרה הראשונית של כרטיסי הביקור הדיגיטליים היא כמובן לשמור על קשר. בהתאם המרכיב הראשון שחובה לכלול בכל כרטיס כזה הוא אפשרויות יצירת קשר שונות, בקלות ובמהירות. המלצה נוספת היא לספק לצד השני, זה שמקבל מכם את כרטיס הביקור הדיגיטלי, חופש בחירה מרבי – כלומר לכלול בכרטיס גם כפתור ששולח מידית ווטסאפ אל הסלולרי שלכם, גם כפתור שמשגר אליכם מייל וגם כפתור שלחיצה עליו מובילה לשיחת טלפון אתכם. אם אחת מהדרכים הנ"ל לא באה בחשבון מבחינתכם אפשר כמובן לוותר עליה, אבל כדאי להוסיף משפט שמבהיר למה הדרכים האחרות טובות יותר וכמובן להתחייב למענה מהיר ככל האפשר.

וידאו ותמונות

היתרון המרכזי של כרטיסי ביקור דיגיטליים על-פני כרטיסי הנייר של פעם הוא האפשרות לכלול בהם תמונות באיכות גבוהה ואפילו וידאו שמן הסתם מייצר רושם. כשמתכננים כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ ליצור עבורו וידאו ייעודי, קצר וממוקד, שמעביר באופן מיטבי את המסרים הרצויים מבחינתכם (ובפרט תשובה לשאלה המתבקשת למה כדאי ליצור קשר עם העסק או הארגון שבו אתם עובדים).

דגש נוסף הוא שמירה על שפה עיצובית מדויקת, כך שהתמונות והווידאו ייצרו הרמוניה נעימה לעין עם העיצוב של הכרטיס. עוד כדאי להשתמש באותה שפה עיצובית בכל המקומות במרחב הדיגיטלי שבהם אתם נוכחים – אתר, פייסבוק, אינסטגרם וכו'.

קישורים רלוונטיים

מרכיב נוסף של כל כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ הוא קישורים. מאחר שבניגוד לכרטיסי הביקור המודפסים של פעם, בוורסיה הדיגיטלית מגבלת המקום הרבה פחות משמעותית, תוכלו לכלול בה גם לינק אל האתר, גם לינק לדף הפייסבוק שלכם (או של העסק/ארגון), גם לינק לאינסטגרם ואם יש לכם גם חשבון בלינקדאין או בכל רשת חברתית נוספת – למשל יוטיוב – כמובן שאפשר להפנות את מקבלי הכרטיס גם לשם, וכך להבטיח מקסימום אימפקט.

מערכת ניהול עבור כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ

עוד מרכיב חשוב של כרטיס ביקור דיגיטלי איכותי הוא מערכת ניהול ידידותית למשתמש. מערכת שכזו מאפשרת לכם לשנות מרכיבים שונים בכרטיס במידת הצורך, בפשטות ובמינימום זמן. בנוסף, כשמחפשים כרטיס ביקור דיגיטלי מומלץ לבחון גם את הגמישות בתמחור, ולהעדיף חברות שמאפשרות לכם לבחור בין מספר חבילות – כך שתוכלו להגיע ליחס עלות תועלת משתלם במיוחד בהתאמה מלאה לצרכים הספציפיים שלכם.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*