מה כוללים שירותי מחשוב לעסקים?

מה כוללים שירותי מחשוב לעסקים?

שירותי מחשוב הם היום הליבה של כל עסק שבלעדיהם אי אפשר כלל להבין איך יכולנו לנהל עסק בימים ההם. היום כל דבר קטן יכול להיות ממוחשב, משיחות טלפון דרך האינטרנט ועד ניהול באפליקציות מכל מקום, כולל שליטה ובקרה על העסק שלכם פיזית מרחוק. יש מגוון גדול של שירותי מחשוב לעסקים שתוכלו להזמין, ורצוי שזה יהיה עם פתיחת העסק עצמו. כמובן שאפשר לשפר ולהשתדרג תוך כדי עבודה ופיתוח העסק, אבל כשבונים את העסק ומכניסים תשתיות מחשוב מההתחלה הן עובדות ומרשתות אתכם הרבה יותר טוב.

שירותי מחשוב לעסקים שנחוצים לכם:

  • ציוד וחומרה – אם טרם קנית מחשבים, טלפונים, מדפסות ממוחשבות ועוד, זה הזמן לבנות את מערך המחשוב שלכם בעזרת מי שאמון על מתן השירותים. תוכלו להתאים את כל המחשוב לשירותים שאתם זקוקים להם ולקבל את הטובים ביותר. בדקו אפשרות של שכירת מחשבים וציוד היקפי כמו מגרסות ומדפסות, משום שכך תוכלו להימנע מעלויות גבוהות של ציוד מעודכן שאפשר לקבל יחד עם שירות תיקונים. כל הרכיבים של המחשבים שיש היון במערך המשודרג והמעודכן ביותר נחות לכם בבר בהתחלה אם אין לכם עניין להחליף מחשבים כל הזמן.
  • טלפוניה ותקשורת – שירותי מחשוב לעסקים מספקים גם תשתיות תקשורת כמו הנחת קווי טלפון ואינטרנט ומכשירים לשיחות אודיו-וידיאו. זה חיוני במיוחד למי שהעסקים שלו מתנהלים גם עם מדינות מעבר לים. היום עושים שיחות ועידה וישיבות שלמות רק דרך מכשור וידיאו ואודיו מתקדם, מבלי שיצטרכו לנסוע מעבר לים. זה מצריך עם זאת ציוד מיוחד ואמין, מעודכן ומועבר למחשבים כדי לאפשר את העברת הנתונים והתמונות בלי תקלות.
  • אבטחת מידע – כל עסק שיש בו שירותי מחשוב צריך לדאוג לאבטחת המידע שלו. זה לא מיועד רק לאבטחת המידע של העסק עצמו שמועבר בין המשרדים, אלא גם לאבטחת נתונים על לקוחות שאינכם רוצים שיזלגו וייגנבו. זה מצריך גם אבטחת נתונים שעוברים מכם לרשויות השונות.
  • תוכנות ואפליקציות – אם יש תוכנות ניהול שונות שמיועדות לעסק שמתאימות לכם אתם צריכים לעבור רק התאמה לצרכים שלכם. אבל אם אין תוכנה שמצליחה לנהל את העסק שלכם, יתכנתו לכם תוכנות מיוחדות כאלה לפי הדרישות של העסק שלכם. אם יש צורך באפליקציות לניהול ההיבטים השונים של העסק גם זה נחשב לחלק מהמחשוב.
  • תמיכה מקוונת – תקלות קורות תמיד וגם הדרכת עובדים ומשתמשים היא חלק משירותי המחשוב לעסקים. בדקו שיש לכם אפשרות כזאת כשאתם מזמינים שירותים כאלה.
פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*