מה יכול להשפיע על המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל?

מה יכול להשפיע על המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל?

המחיר של ביטוח נסיעות לחו"ל משתנה בין חברת ביטוח אחת לבין חברת ביטוח אחרת. פספורטכארד מחירים לא יהיו דומים כל כך למחירים של חברות ביטוח אחרות. על מנת שתוכלו לשלוט על המחיר יהיה עליכם להבין מה יכול להשפיע עליו. כבר עכשיו נוכל לספר לכם כי יש פרמטרים רבים שמשפיעים על המחיר שאותו תשלמו. כך שאם אתם לא תכירו את הפרמטרים האלה, המחיר עשוי לצאת משליטה. פתאום תמצאו את עצמכם חושבים פעמיים לפני שאתם סוגרים ביטוח נסיעות לחופשה הקרובה.

המוניטין של חברת הביטוח

זה לא סוד כי המוניטין של חברת הביטוח ישפיע רבות על המחיר שאותו אתם תשלמו. חברות ביטוח גדולות ומוכרות יכולות להרשות לעצמן לדרוש קצת יותר מחברות ביטוח קטנות. כך שאם אתם רוצים לבטח את עצמכם בחברה מוכרת יהיה עליכם לשלם בהתאם. אך כבר עכשיו אנו יכולים לספר לכם כי יהיה לכם שווה לשלם קצת יותר ולסגור ביטוח בחברה מוכרת. זה לא משנה אם החברה היא פספורט כארד או כל חברת ביטוח אחרת שאתם מכירים.

היעד שאליו אתם עומדים לטוס

באופן טבעי היעד שאליו אתם אמורים לטוס ישפיע גם הוא על המחיר שאותו תשלמו. ישנם יעדים שבהם רמת הסיכון גבוהה, ולכן המחירים צפויים להרקיע שחקים. ישנם יעדים סולידיים, כאלה שרוב הישראלים טסים אליהם ושם המחירים יהיו יחסית זולים. זוהי הסיבה שבגללה בכל פעם שתסגרו ביטוח נסיעות לחו"ל ליעד אחר תקבלו הצעת מחיר שונה. רק באירופה תוכלו לקבל הצעות מחיר שהן יהיו יחסית דומות האחת לשנייה. אך גם באירופה תוכלו למצוא מידה מסוימת של הבדלים.

אופי הטיול שאליו תרצו לצאת

כל טיול מביא איתו אופי מעט שונה, ולכן יהיה עליכם להצהיר על מטרת הטיול. טיולים עם אופי מסוכן, מן הסתם יביאו איתם גם עליה במחיר של הביטוח. ככל שהסכנה בטיול תהיה גבוהה יותר, כך תצטרכו לשלם קצת יותר. כמובן שמי שיוצא לטיול באתרי תיירות שונים ורגילים לא יצטרך לשלם כמו מי שיוצא לטראק במקום מסוכן. חשוב מאוד שתצהירו על אופי הטיול על מנת שהביטוח יכסה אתכם בכל מצב. תוכלו לקבל הצעות מחיר מסודרות מחברות ביטוח שונות.

הרקע הרפואי של המטופל

לא סתם חברות הביטוח שואלות אתכם לגבי הרקע הרפואי שלכם לפני שתסגרו ביטוח. כל ביטוח נסיעות לחו"ל צריך להיות כזה שתואם אליכם כמו כפפה ליד. אם ביטוח הנסיעות לא יהיה תואם לכם, תמצאו את עצמכם מקבלים כיסוי חלקי בלבד. ככל שישנן יותר בעיות בריאותיות, כך תמצאו את עצמכם משלמים קצת יותר. הרי מי שסובל מבעיות בריאותיות עלול למצוא את עצמו מסתבך איתן בחו"ל. חברת הביטוח מצידה תרצה לדעת כי יהיה לה משתלם לבטח אתכם למרות המצב הבריאותי הקיים.

קרדיט: freepik

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*