מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים אינסטלטור?

מה חשוב לבדוק לפני שבוחרים אינסטלטור?

בעיות הדורשות את התערבותו של אינסטלטור, הן לרוב בעיות שתופסות אותנו במפתיע, ויכולות לנוע בין פתיחת סתימה בכיור המטבח ועד לתקלה בדוד השמש. בכל מה שקשור לאינסטלציה, הדבר האחרון שתרצו לעשות זה לבזבז זמן בחיפוש אחר אינסטלטור חדש, שאין לכם מושג איך הוא עובד. על אחת כמה וכמה במצבי חירום, כאשר איכות העבודה חשובה מאוד, וכל רגע יכול להיות יקר מאוד. לכן, הידיעה מה עליכם לחפש לפני שאתם בוחרים אינסטלטור, תעזור לכם לקבל החלטה מהירה וטובה, ולוודא שהעבודה תבוצע היטב כבר בטיפול הראשון.

למעשה, הבחירה באינסטלטור שיעשה עבודה מעולה,  אינה פשוטה כמו שאולי היא נשמעת. למשל, אם חיפשתם אינסטלטורים מומלצים באשדוד, ובסופו של דבר בחרתם בטעות באינסטלטור הלא נכון, זה לא רק יאכזב אתכם, זה גם עשוי להשאיר אתכם בנקודת ההתחלה, וללא שום אפשרות לקבל את כספכם בחזרה.

בחירת האינסטלטור המתאים תסייע לכם לקבל את איש המקצוע הנכון שיתקן את התקלה, מבלי שתצטרכו לדאוג שמא תחויבו על כל מיני תוספות או תתבקשו לשלם תשלומים מיותרים.

כאשר כול כך הרבה אינסטלטורים זמינים בשוק, איך בוחרים את איש המקצוע האמין והמנוסה שיוכל לתקן את התקלה בצנרת שלכם? הנה 5 טיפים שיעזור לכם לבחור נכון:

טיפ מס׳ 1: לבקש המלצות

בארץ, לא נדרשת שום תעודה כדי לעסוק באינסטלציה. למעשה, כל מי שמפרסם את עצמו כאינסטלטור, יכול לעסוק בתחום זה. כיוון שאין הסדרה של תחום השרברבות בארץ, לפחות נסו לבקש מהאינסטלטור להציג בפניכם ביטוח ורישיון לעסק. הביטוח אמור להגן עליכם במקרה שתתרחש תאונה או תקלה כלשהי. אינסטלטור לא מבוטח עלול לחייב אתכם אם ייפגע בזמן העבודה בביתכם.

חברים ומשפחה הם אחד המשאבים החשובים למינוף החיפוש שלכם. מלכתחילה, הם מספקים לכם רמת אמינות גבוהה ויכולים לספר לכם על החוויה שחוו עם אינסטלטור זה או אחר. חשוב מאוד לקבל המלצות מאנשים שאתם מכירים וסומכים על חוות דעתם, אבל אל תסתפקו בהמלצה אחת. נסו לקבל המלצות ממספר חברים, גם כדי לאמת המלצה שכבר קיבלתם על אינסטלטור מסוים, וגם כדי לקבל אפשרויות בחירה נוספות.

כלומר, כדי לוודא שאכן מדובר באיש מקצוע מיומן ואמין:

  • בקשו ממנו להציג בפניכם המלצות.
  • או בקשו מאנשים שאתם מכירים, המלצות על אינסטלטור שעבד עבורם.

טיפ מס׳ 2: לבדוק את מדיניות שירותי החירום

לפני שאתם מזמינים באינסטלטור שיגיע לתקן את התקלה, וודאו שאתם מכירים את מדיניות שירותי החירום שלו. אם צינור התפוצץ אצלכם בבית, או דוד השמש התפוצץ, אתם צריכים להבטיח שהאינסטלטור מציע גם שירותי חירום 24 שעות ביממה.

זמן התגובה של האינסטלטור עשוי להיות הגורם המכריע בבחירת איש המקצוע שלכם. אחרי הכול, אם הצינור במטבח התפוצץ בחצות הלילה, אתם לא רוצים להמתין שמונה שעות עד שהאינסטלטור יגיע.

טיפ מס׳ 3: לערוך בדיקות רקע

אם האינסטלטור מופיע ברשתות החברתיות, ואתם מוצאים אצלו יותר ביקורות חיוביות משליליות, זה דווקא עשוי להיות סימן שמדובר באיש מקצוע אמין. תמיד יכולות להופיע כמה ביקורות שליליות, אבל כל עוד רוב הביקורות הן חיוביות, סביר להניח שמדובר באיש מקצוע טוב.

טיפ מס׳ 4: לבחור באיש מקצוע ידידותי

אחד המרכיבים החיוניים שיכולים להבטיח שהאינסטלטור יספק את הצרכים שלכם, קשור ליכולת שלו לתקשר אתכם. זה נהדר כשמגיע אליכם אינסטלטור, במיוחד אם אתם במצוקה, והוא ידידותי, מוכן להקשיב לחששות שלכם ולפעול במקצועיות כדי לפתור את הבעיה, מבלי לסטות מהתיקון הנדרש.

ידידותיות תוכל לאפשר לכם לבנות אמון ובטחון באינסטלטור. כאשר אתם מזמינים אינסטלטור לביתכם, הוא מגיע למרחב האישי והפרטי שלכם. לכן, עדיף שיגיע אדם אדיב שיתייחס אליכם ואל הרכוש שלכם בכבוד.

טיפ מס׳ 5: לבקש הערכה מדויקת

אינסטלטור מקצועי ומנוסה מסוגל, בדרך כלל, לספק לכם הערכה מדויקת לפני שהוא בכלל מתחיל לעבוד. כדי להימנע מהפתעות לא נעימות כאשר יוגש לכם החשבון, עדיף שהדברים יהיו ידועים מראש.

לבסוף, בפעם הבאה שצינור דולף או שהניקוז במקלחת נסתם, אל תהיו פזיזים מדי בבחירת האינסטלטור שיבוא להציל אתכם. כעת, כשברור לכם מה צריך לבדוק כדי להשיג איש מקצוע טוב, ההתמודדות שלכם תהיה פחות מלחיצה.

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*