מה זה גרפיקה ממוחשבת?

מה זה גרפיקה ממוחשבת?

גרפיקה ממוחשבת הוא תחום עיסוק מרתק המתאים במיוחד לאנשים יצירתיים שאוהבים לתת דרור למחשבות ולרעיונות הייחודיים שלהם, באמצעות עיצובים גרפיים יפהפיים ומעוררי השראה.

גרפיקה ממוחשבת

כדי לעסוק במקצוע גרפיקה ממוחשבת יש ללמוד באופן רוחבי את כל התוכנות הרלוונטיות כמו אינדיזיין פוטושופ וואילוסטרייטור באופן מוקפד, כיוון שיש בהן הרבה מאד פונקציות. במקצתם משתמשים באופן תדיר, אך יש גם כמה פונקציות מיוחדות שחשוב להכיר אותן כדי ליצור גרפיקות יוצאות דופן במקרים ספציפיים, התואמים את דרישתם של הלקוחות.

גרפיקה ממוחשבת משתלבת בדרך כלל עם מלל בדף נחיתה או בפרסומים שונים המיועדים לעיתונות בשיטת הפרינט, הדיגיטל, לרשתות חברתיות ולאתרי האינטרנט. בחירת הגרפיקה הנכונה היא תורה בפני עצמה כיוון שיש לקלוע בול למטרה, כדי ליצור בז תקשורתי סביב הפרסום. זו הסיבה שגרפיקאים רבים מתכננים היטב ומגבשים חשיבה יצירתית ומתוחכמת, כדי להכין בסופו של דבר פרסום שייראה מעולה ויהיה אפקטיבי לאחר שילוב של התוכן החזותי והעיבוד הדיגיטלי יחד.

גרפיקה ממוחשת לתכנים משולבים

מומחים העוסקים בתחום גרפיקה ממוחשבת מבצעים עיצוביים גרפיים בקונספט מיוחד עבור אתרי אינטרנט, לבניית מותג, משחקי מחשב, אנימציה לספרים ולפריטים נוספים ועוד.

כמו כל מקצוע, הלמידה היא איטית. בהתחלה מבינים על מה מדובר, לאט לאט קל יותר לפעול בהתאם להנחיות ובהמשך כבר מבצעים גרפיקה לבד ומעניקים טאץ' אישי לכל עיצוב, כדי לבדל אותו מהעיצוב של המוצרים המתחרים.

לימוד של גרפיקה ממוחשבת

מי שתחום של גרפיקה ממוחשבת מעניין ומאתגר אותו, יכול ללמוד זאת באחד מהקורסים במכללות השונות ברחבי הארץ. ברוב המקרים מדובר בלמידה מקצועית הכוללת הדרכה והכוונה של גורמי מקצוע מובילים, העוסקים בתחום זה שנים רבות ויש להם ידע רב.

הם מקנים לסטודנטים את כל הדרכים לבצע עיצובים גרפיים מוצלחים מוקפדים ומדויקים, אשר מעבירים את המסרים הפרסומיים שהם הנכונים ביותר עבור המותג.

רבים מהגרפיקאים מעניקים תוך כדי הלמידה והעבודה את הנגיעה האישית שלהם כדי לבדל את העבודות שלהם וזאת על ידי הכנסת פאן אומנותי, טכנולוגי, חוויתי או תרבותי לכל מוצר שהם מכינים.

עם הזמן כל אחד מהם מכין תיק עבודות כדי לשלוח אותו להתרשמותם של גורמים רלוונטיים, כדי שיחשפו לשיטת העבודה שלו ולתוצאות שלה. זאת כדי למצוא עבודה במשרד פרסום, בחברות מובילות, חברות העוסקות בשיווק דיגיטלי ועוד.

עיקר הלמידה הוא של התוכנות המרכזיות כמו אינדיזיין אשר מסייעת בעימוד של ספרים, חוברות ועוד, אילוסטרייטור העוסקת בעיקר בעיצוב גרפי, איורים ולוגו וגם פוטושופ כדי ללטש ולחדד תמונות ולעבד אותן לתוצר המוגמר הרצוי.

העיסוק בתחום הגרפיקה

מי שעוסק בתחום הגרפיקה, מבצע הרבה מאד עבודות לגופים שונים במשק שכל אחד מהם עוסק בתחום אחר כמו מזון, ביגוד, רפואה ועוד. לכן מדובר בעבודה מאתגרת ומאד מגוונת.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*