מה הקשר בין עוד מיליון לקוחות לעסק שלך? משרד פרסום חרדי!

מה הקשר בין עוד מיליון לקוחות לעסק שלך? משרד פרסום חרדי!

העשור האחרון העביר בסחרחרה את כל המאה לפניו, בעיקר בזכות המהפכה הדיגיטלית שלא שינתה רק את הרגלי צריכת המדיה שלנו, אלא הפכה את הקערה על כל מה שהתרגלנו אליו: המיעוטים הפכו לחלק משמעותי מהשיח, החברה הפכה לצבעונית ומגוונת והמותגים הבינו פתאום, שההמון מורכב מאינדיבידואל שרוצה התייחסות אישית.

כיום, המגזר החרדי הוא כבר לא ממש 'מיעוט', הוא פלח משמעותי מהכלכלה בישראל, מיליון צרכנים שנכונים להשקיע, שאוהבים לצרוך מוצרים ורק מחכים שתפנה אליהם עם הכלים הנכונים.

אנו, ב'מילר פוינט' משרד פרסום חרדי בירושלים משלבים את הידע האדיר והמוניטין שצברנו בעולם הפרסום הקלאסי יחד עם מומחיות רבת שנים בכל הפלטפורמות של העולם הדיגיטלי.

קחו בחשבון שכיום מגמת השיווק משנה כיוון ועל כן, יש צורך בתתי התמחויות שמהוות חידוש בתחום. יש מעט מאד משרדי פרסום חרדיים בירושלים (ובכל הארץ בכלל..) אשר צברו ניסיון בקמפיינים משולבים – פרינט ודיגיטל, עם צוות מקצועי עם מחלקת אופליין ומחלקת דיגיטל ויכולים לתת לכם מענה אמיתי עם מהלך כולל, זכרו כי תחום השיווק הנו תחום דינמי שמצריך רגליים על הקרקע לצד ראש שגם השמים הם לא הגבול בשבילו.

'מילר פוינט' – משרד פרסום חרדי בירושלים. מה אנחנו נותנים לכם?

קודם כל, חוסכים לכם כסף!

טיפול יומיומי ושיטתי בפרסום של העסק דורש משאבים רבים: בקרה, רכש מדיה, תכנון אסטרטגיה, עיצוב ועוד… החיבור למשרד הפרסום, יחסוך מכם את העבודה הסיזיפית וישאיר אתכם להתמקד ולפתח במה שאתם טובים – המוצר שלכם ואפילו יותר מזה, במשרד הפרסום החרדי ‘מילר פוינט’ צוות אנשי פרסום מבריקים ויצירתיים שיבנו לכם פרסום מבריק, ממוקד שיעשה עבורכם את העבודה.

מה שרואים מכאן

משרד פרסום חרדי המכיר היטב את הקהל מקרוב על כל הניואנסים ונמצא בדיוק בנקודת החיבור הרלוונטית, נמצא חשוף לזירה בשטח, למתחרים ולמגמות במסגרת העבודה. מה שמעורר את היצירתיות ושומר על חושים חדים עם רעיונות חדשים היכולים לבוא לידי ביטוי בקידום העסק שלכם.

שקיפות

אנו ב’מילר פוינט’ – משרד פרסום חרדי היושב בירושלים – מאמינים בשקיפות מלאה ונותנים ללקוחותינו נתוני אמת בכל קמפיין כך שתראו לאן הכסף שלכם הולך, איזה מסר עבד טוב יותר ומה מוביל לתוצאות הרצויות כדי שאתם תוכלו להתרכז בעסק שלכם ובהמרה של כל התנועה שתגיע לכיוון שלכם בזכות הפעילות המקצועית שנעשתה במשרד הפרסום.

הניסיון העשיר שלנו וההיכרות העמוקה עם המגזר החרדי על כל גווניו ורבדיו, מאפשרים לנו למקסם את תקציב הפרסום ולהגיע לתוצאות טובות יותר עבורכם.

מקסום תקציב

הניסיון שלנו בפרסום למגזר החרדי והדתי מאפשר לך לנהל תקציב פרסום חכם ולמקד את הפנייה שלך לאנשים עם הסיכוי הגדול ביותר לקנות את המוצר שלך. ובשבילך זה אומר: יותר תוצאות בפחות עלויות

לסיכום, אין ספק כי אתם צריכים לבחור את חברת הפרסום הנכונה והמקצועית ביותר בשוק מכיוון שלה יש השפעה אדירה על מסע הפרסום שלכם.

צילום:freepik

 

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*