מה לומדים בקורס טיפוח עבור הציפורניים?

מה לומדים בקורס טיפוח עבור הציפורניים?

יש הרבה סיבות נהדרות להירשם לקורס טיפוח ציפורניים, ולעבוד בתעשיית היופי ההולכת ומתפתחת של ימינו. בתחום זה, תהיה לכם הזדמנות לעבוד בסביבה מהירה ולספק שירות מבוקש. בנוסף, תוכלו להשתמש במיומנויות היצירתיות שלכם מדי יום וליישם את המגע האמנותי שלכם.

במסגרת קורס טיפוח או קורס לק ג'ל ומניקור תלמדו את הדברים הבאים.

קודם כל, טיפוח

לפני שתחשבו על היבטים של יופי וסגנון, תצטרכו בראש ובראשונה לדאוג לבריאות הלקוחות שלכם. כדי לעשות זאת, תצטרכו להיות ערניים ולהיות מסוגלים לזהות את מצב בריאות הציפורניים של הלקוחות על סמך המראה החיצוני.

אם תראו משהו שדורש תשומת לב, כמו למשל ציפורן סדוקה, תצטרכו לדעת לטפל בזה בצורה מקצועית. כמו כן, חלק מהתפקיד דורש ניקיון וגזיזת ציפורניים.

בעיקרון, חשוב שתשלטו בכל ההיבטים של טיפוח ציפורניים, לא משנה איזה שירות אתם מספקים: בניית ציפורניים, מריחת אקריליק, הסרת ציפורניים מלאכותיות וכו'.

טכניקות עיצוב

בתור עובדים בתחום הציפורניים, תצטרכו להכיר כמה שיותר טכניקות ושיטות עבור עיצוב, שיוף וליטוש ציפורניים. חיוני שתבצעו את הטכניקות הללו בקלות ובביטחון, כדי שתהיו מסוגלים לספק את התוצאות לכן הלקוחות שלכם מצפים.

מעבר לטכניקות השונות, חשוב להכיר את הכלים והמוצרים הנכונים לשימוש בכל מצב, ועבור כל לקוח או לקוחה. אתם עלולים להזיק לציפורניים של הלקוחות שלכם, אם תשתמשו בתכשירים לא נכונים או בשיטות לא מתאימות.

בנוסף, שימוש במוצרים זולים ולא מספיק איכותיים עלול לגרום ללק להתקלף מהר יותר או להתלכלך בקלות, מה שיוביל לתוצאות לא מספקות. פיתוח מיומנויות אלו בקורס איכותי, הוא מפתח להצלחתכם העתידית.

מניקור ופדיקור

מניקור ופדיקור הם תהליכים מבוקשים מאוד. אין דרך אחת ויחידה לבצע אותם, אבל מרבית הלקוחות מצפים שתקפידו על השלבים הבסיסיים הבאים:

  • הכנת הציפורניים.
  • ניקוי וייבוש הידיים או הרגליים.
  • בניית ציפורניים.
  • טיפול לציפורניים (במידת הצורך).
  • מריחת שמן לציפורן.
  • הסרת השמן באמצעות מגבת לחה.
  • ניקוי נוסף של הידיים או הרגליים כדי להסיר שאריות.
  • מריחת לק על הציפורניים.

רוב הלקוחות רוצים לקבל גם עיסוי כחלק מהשירות שלהם. חשוב להכיר טכניקות שונות לביצוע מניקור ופדיקור מקצועיים.

תקני בריאות ובטיחות

ללא קשר לסוגי שירותי הציפורניים שתציעו, תהיו מוכרחים לציית לתקנות הבריאות והבטיחות כדי להגן על רווחת הלקוחות. אם תפרו את הסטנדרטים הללו, עלולות להיות לכך השלכות חמורות עליכם ועל העסק שלכם (או זה שתעבדו בו).

היגיינה טובה היא חובה בתעשיית היופי, במיוחד כאשר עובדים עם הידיים והרגליים של הלקוחות. תצטרכו לתרגל אמצעים בסיסיים למניעת זיהומים, כגון לבישת כפפות חד פעמיות במהלך מתן כל שירותי הציפורניים, שימוש בכלים מחוטאים ותרגול טיפול בטוח בכימיקלים.

חלק מסילבוס של קורס לק ג'ל או כל קורס אחר בתחום, הוא מעבר על התקנות והחוקים הרלבנטיים.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*