מה דודי הבעלים של מרכז שירות דור 18 מעניק ללקוחות מעבר לכל שירות סטנדרטי?

מה דודי הבעלים של מרכז שירות דור 18 מעניק ללקוחות מעבר לכל שירות סטנדרטי?

 

האוטו שלנו הוא אחד הנכסים הכי משמעותיים שיש ברשותנו, וכמו כל כלי בעל ערך, מדי פעם גם הוא זקוק לטיפול. ובעולם שבו שום דבר לא מחזיק מעמד לנצח, טיפול טוב ואיכותי רק יאריך את משך השימוש ברכב.

בדיוק כמו שאנחנו דואגים לגוף שלנו, שיקבל טיפולים ראויים על ידי רופאים מוסמכים, כך עלינו לדאוג גם לרכב שלנו, שיקבל טיפולים מסורים על ידי מוסך מקצועי בעל צוות מוסמך. וזה בדיוק מה שאנחנו מציעים כאן בדור 18.

זו יכולה להיות משימה מאתגרת, למצוא מוסך מורשה שיהיה גם אמין, גם מקצועי, וגם יעניק שירות לקוחות יוצא מן הכלל, במיוחד אם אתם חדשים באיזור. אז, אתם יכולים להיות רגועים. כי אתם כבר במקום הנכון!

בדרך כלל, כשניגשים לבחור מוסך, חשוב לקחת בחשבון כמה גורמים. מומלץ להקדיש זמן כדי לחקור ולהשוות בין השירותים השונים שהמוסכים מציעים כדי להיות בטוחים בהחלטה. אבל יש מקרים, שבהם יש קליק ממבט ראשון. אולי אפילו אהבה. והאמת היא שמהרגע שהגעתם לכאן, הייתה לנו הרגשה שזה זה – דור 18 עומד לרשותכם בכל עת.

שנכיר קצת?

דור 18 הוא מרכז שירות מורשה לרכבים שפועל משנת 2019 תחת ניהולו של דודו לוי. לדודו יש ניסיון וותק של 30 שנים בתחום הרכב. תוכלו למצוא אצלנו טיפולים בענפי המכונאות, דיאגנוסטיקה, חשמל, מיזוג אוויר, ואפילו קיימת מחלקה שמתמחה בצבע ופחחות בהסדרים של חברות הביטוח המובילות בשוק.

אנחנו מקפידים על ביצוע עבודות ברמה הכי גבוהה שיש, וכל זה מתבצע על ידי אנשי אבחון ומכונאים שעברו הכשרות מקצועיות על ידי יצרני הרכב, בשביל להבטיח שהרכב שלכם מקבל את היחס המקצועי והטוב ביותר.

אצלנו בבית, כל לקוח מקבל יחס אישי וחם. בנוסף, אנחנו יודעים שמוסך יכול להיות מקום "מבהיל", בגלל העובדה שלרוב האנשים אין באמת מושג מה קורה מאחורי הקלעים של הרכב שלהם. אנחנו תמיד שמחים לסייע ולענות על שאלות, כדי שתרגישו בנוח לקבל את השירות הטוב ביותר מאיתנו.

 

 

 

למה לקבל טיפול רכב דווקא אצל דור 18?

האמת היא שלא חסרות סיבות, אבל הנה העיקריות שבהן:

-אנחנו מונגשים לכלל המגזרים. לא משנה לנו מאיפה באתם ובמה אתם מאמינים. כל אחד ואחת יקבלו מאיתנו שירות מעולה. תמיד.

-יש לנו הסדרי נגישות במוסך.

-הכניסה למוסך נגישה.

-יש במקום שירותי נכים מותאמים.

-קיימת אצלנו לולאת השראה לטובת כבדי שמיעה.

-יש חניית נכים מסומנת במרכז השירות.

-אנחנו תמיד שמים את טובת הלקוח בפרונט.

-יש לנו צוות מקצועי שמבין בתחום הרכב ויודע מה הוא עושה.

איך תוכלו להגיע אלינו?

אז… אחרי כל זה, אתם בטח רוצים לדעת איפה תוכלו למצוא אותנו.

מרכז השירות ממוקם על ציר ראשי של איזור התעשייה בקריית אריה, ברחוב אבשלום גיסין 94. אל דאגה, יש במקום שפע חנייה!

מוסך "דור 18" חרט על דגלו ערכים חשובים ותמיד פועל כדי לממש אותם: שירות לקוחות ברמה גבוהה, שקיפות. בקיצור, מחכה לכם כאן בית חם שעומד לרשותכם עשרים וארבע שבע.

 

 

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*