מהפכת 2020 בעולם הצעצועים!

מהפכת 2020 בעולם הצעצועים!

הבעלים והמנכל של עידן 2000 רכשו את רשת כפר השעשועים. הרוכשים ציון חזן ושי סבג הבעלים של עידן 2000 יחד עם מנכ"ל הרשת בני גרינאפל שישמש מנכ"ל שתי הרשתות.

 לדברי בני גרינאפל: "החיבור בין הרשתות ישפר את יכולת התחרות מול השוק הקמעונאי המסורתי ובעיקר אל מול המסחר המקוון. בשורה התחתונה הרכישה תטיב עם הצרכן הישראלי".

רשת הצעצועים עידן 2000 השלימה רכישת רשת הצעצועים כפר השעשועים מידי חנן אסיאג, יובל עיני, ציון כהן ומשה דבשה. הרוכשים הם המייסדים והבעלים של רשת עידן 2000 ציון חזן ושי סבג יחד עם בני גרינאפל המשמש כמנכ"ל הרשת בחמש השנים האחרונות. לאחר הרכישה גרינאפל ישמש כמנכ"ל שתי הרשתות. לדבריו: "החיבור בין הרשתות ישפר את יכולת התחרות מול השוק הקמעונאי המסורתי ובעיקר אל מול המסחר המקוון. בשורה התחתונה העסקה תטיב עם הצרכן הישראלי".

רשת עידן 2000 המונה 30 סניפים, נוסדה בשנת 1997 על ידי ציון חזן ושי סבג ומופעלת בשיטת זכיינות. הרשת צמחה בחמש השנים האחרונות, עם פתיחתם של 12 סניפים חדשים ופריסתה ברחבי הארץ כאשר התפתחה מהדרום אל הצפון ומשם לאזור השרון והמרכז. רשת כפר השעשועים מונה 51 סניפים ומופעלת אף היא בשיטת זכיינות. בחודשים האחרונים התנהל משא ומתן לרכישת הרשת, כאשר בימים אלה נחתם ההסכם סופית. על פי ההסכם בין הצדדים רשת כפר השעשועים תמשיך לפעול כיחידה עסקית שיווקית כאשר כאמור, גרינאפל ישמש גם כמנכל הרשת.

כאמור, המהלך עתיד לשפר את יכולת התחרות של שתי הרשתות בשוק הצעצועים המקומי והמקוון אשר בשנים האחרונות אינו מצליח להתרומם, אחת הסיבות לדברי גרינאפל: "הצרכן גם בשנת 2020 מעדיף לבצע את רכישת הצעצועים בחנות פיזית יותר מאשר בצורה המקוונת, מסיבות של חוויית קניה, סיפוק ואיכות המוצר שעומד בתקנים הישראלים, שירות ומחיר תחרותי".

גרינאפל מתייחס לרכישה ומוסיף: "אנחנו יוצאים למסע מקצועי ארוך בו נחזק את הזכיינים ונייצב את רשת כפר השעשועים. במקביל כמובן נמשיך לחזק את רשת עידן 2000. היכולת שלנו להפחית הן בהוצאות הנהלה והן בהוצאות הכלליות ולמנף את כח הקניה, בסופו של דבר, יטיבו עם הצרכן הסופי שימשיך ליהנות משתי רשתות צעצועים מובילות ומקצועיות".

ההערכה היא כשוק הצעצועים בישראל מגלגל כ- 1.3 מיליארד שקלים. השוק מאופיין כעונתי על פי תקופות השנה פורים, חגים, חזרה ללימודים ומשחקי קיץ בהן בריכות השחייה, אופניים, ממונעים ומשחקי החצר. הרשתות מהוות מעל 60% מהשוק והפרטיות את היתרה.

עידן 2000 יוצגו על ידי עוה"ד גדעון פישר ורם תורן ממשרד גדעון פישר ושות'.

בתמונה מימין לשמאל: שי סבג, ציון חזן בעלים עידן 2000, בני גרינאפל מנכ״ל עידן 2000 וישמש גם מנכ״ל כפר שעשועים   |   צילום לירן טל.

 

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*