מהפכת טיפולי השיניים בטורקיה כל מה שצריך לדעת

מהפכת טיפולי השיניים בטורקיה כל מה שצריך לדעת

רופאי השיניים בטורקיה מטפלים מדי שנה בעשרות אלפי מטופלים שזקוקים להלבנת שיניים, השתלות שיניים או ציפויי שיניים. איסטנבול הפכה למוקד משיכה לאנשים המבקשים לעצמם חיוך יפהפה ובריא, כי רופאי השיניים בטורקיה הם מדהימים. המחירים הנוחים והטיפולים האיכותיים הם הסיבות העיקריות לכך.

כיוון שעלות הטיפול השיניים בישראל היא יקרה מאוד, אנשים רבים מעדיפים לטוס לטורקיה כדי לעבור טיפולי שיניים שונים. ובאמת, למה לשלם מחירים כה גבוהים עבור טיפולים באיכות זהה?

וזה לא רק המחירים. מרפאות השיניים בטורקיה מציעות תחת קורת גג אחת את החומרים האיכותיים ביותר, את הציוד המשוכלל ביותר ואת מומחי השיניים הטובים ביותר, הנדרשים לטיפול בשיניים שלכם.

על סוגי טיפולי השיניים בטורקיה

רופאי השיניים בטורקיה מבצעים את כל סוגי הטיפולים הנדרשים לשיפור התפקוד והאסתטיקה של השיניים שלכם, כולל הלבנה, ציפויים והשתלה.

הלבנת שיניים

עבור אלה מבינכם המחפשים חיוך לבן יותר בפרק זמן קצר מאוד, הלבנת לייזר היא אחת משיטות ההלבנה המהירות ביותר הקיימות בעולם רפואת השיניים, ומוצעות במרפאות בטורקיה.

בטיפול זה, מוחל על השיניים ריכוז גבוה מאוד של ג׳ל הלבנה, המופעל באמצעות לייזר. בתום הטיפול, ניכר שינוי לטובה בצבע השיניים.

עם זאת, תהליך הלבנת השיניים בלייזר יכול להחזיר את צבע השיניים לגוון הלבן המקורי שלהם. הוא לא יכול לצבוע את השיניים בגוון לבן יותר מהגוון הטבעי. כדי להשיג זאת, יהיה עליכם לעבור טיפול אחר שנקרא: ציפויי שיניים.

ברוב המקרים, להשגת תוצאה מקסימאלית יש צורך לעבור שני טיפולים שאורכם עד 40 דקות.

בארץ, מרפאות השיניים מורשות להשתמש בהלבנה עם ג׳ל בעל חוזק מקסימלי של 6% מי חמצן, שמשפיע פחות על שינוי גוון השיניים. מרפאות השיניים בטורקיה משתמשות במוצרים שמכילים ריכוז של כ-40-25 אחוזים, כדי להשיג תוצאות מקסימליות.

המשמעות היא שרק רופא שיניים במרפאה מוסמכת, המצויד במומחיות ובטכנולוגיה המתאימות, יוכל לבצע את הלבנת השיניים.

ציפויי חרסינה

ציפויי חרסינה הם אחת האפשרויות הטובות ביותר שמציע ענף השיניים הקוסמטי ליצירת מהפך בחיוך שלכם.

ציפוי שיניים הוא מעין קליפה דקיקה עשויה מחומר סינטטי וחתוכה בהתאם לצורת חזית השן. ניתן להניח כיסוי זה על גבי השיניים כדי להסוות, בין השאר:

  • שינויי צבע
  • שיניים שחוקות
  • פערים בין השיניים

ציפויי חרסינה לא יכולים לשפר את התפקוד של השיניים, ולא מסוגלים לשמש כטיפול לשיניים שבורות או כתחליף להשתלת שיניים, כתרים או טיפולי שורש. הליך ציפויי החרסינה נועד רק לשפר את קו החיוך שלכם ולהעניק לכם את החיוך ההוליוודי החלומי.

בטורקיה תוכלו לקבל חבילת ציפויים באיכות גבוהה ובמחירים מוזלים.

  • מי יכול להפיק תועלת מציפויי שיניים?

מערכת ציפויי שיניים יכולה לחולל שינוי דרסטי בפה ובחיוך של המטופל. מסיבה זו הציפויים משמשים בדרך כלל להליך של ׳מהפך בחיוך׳.

אם אתם משתוקקים לחיוך יפהפה, בהיר ומושלם, הציפויים הללו עשויים להיות אפשרות טובה עבורכם.

כאמור, ציפויים אלה אינם פתרון טוב לכול הבעיות הקשורות לפה. למשל: אם אתם סובלים משיניים עקומות באופן חמור, מנזק מבני חמור, מריקבון עמוק או משחיקת שיניים – תצטרכו לעבור טיפולים אחרים. במקרים שכאלה, השתלות שיניים, כתרים או טיפולי שורש הם הגיוניים יותר.

אם אתם לא בטוחים מהם הצרכים שלכם, תוכלו ליצור קשר עם מרפאת השיניים בטורקיה, לשלוח אליהם תמונות וצילומי רנטגן, ורופא השיניים יחזור אליכם עם ההמלצות.

  • ממה עשויים ציפויי השיניים?

הודות לטכנולוגיה המודרנית, הציפויים בימינו עשויים מחומרים משוכללים יותר מאי פעם. החרסינה, ממשיכה להיות החומר הפופולרי ביותר כיוון שהמראה והגימור שלה דומים מאוד לזה של האמייל.

ציפויי החרסינה ידועים גם כציפויי למינציה. עם זאת, יש הבדל בין ציפויי שיניים רגילים לציפויי למינציה – ציפויי הלמינציה הרבה יותר דקים, ועם זאת עדיין חזקים.

השתלות שיניים

האם התותבות מציקות לכם? אולי אתם לא אוהבים את חסרון השיניים בפה שלכם? אם התשובה שלכם חיובית, הפתרון הטבעי ביותר הוא השתלות שיניים.

מרפאות השיניים בטורקיה מציעות השתלות דנטליות במחיר סביר ומבלי להתפשר על איכות החומרים והטיפול. אתם יכולים להיות סמוכים ובטוחים שבמרפאת השיניים בטורקיה מוצעים לכם רק מותגי השתלים המובילים בעולם, והם מגיעים עם אחריות לכול החיים.

שתל דנטלי הוא בורג טיטניום קטן המונח בניתוח בתוך עצם הלסת, כדי שישמש כשורש חליפי לשיניים החסרות. שתלים דנטליים עשויים טיטניום, המשתלב היטב עם העצם הטבעית. למעשה, השתל יוצר שורש שן מלאכותי המציע עוגן לכתר השיניים החדש.

מרפאות השיניים בטורקיה מצוידות במכונת טומוגרפיה תלת ממד המאפשרת למנתח פה מוסמך לתכנן במדויק את השתלות השיניים, ולבצע גם הרמת סינוסים או השתלת עצם במקרה הצורך.

רפואת שיניים בטורקיה היא הזדמנות לישראלים לטוס לאיסטנבול היפהפייה ליהנות מטיפולי שיניים איכותיים וזולים, ולנצל את הזמן לסיורים בעיר ההיסטורית המדהימה, המשתרעת על שתי היבשות, אסיה ואירופה.

המאמר נכתב על ידי צוות המומחים של דרים סמייל – המרפאה המובילה לטיפולי שיניים בטורקיה

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*