מהנדס בן 60 יקבל פיצויים של רבע מיליון ₪

מהנדס בן 60 יקבל פיצויים של רבע מיליון ₪

בן  60, מהנדס בנמל אשדוד שנפגע בתאונה בשער היציאה מהנמל יזכה לפיצויים של כרבע מיליון ₪ מהביטוח הלאומי ומחברת הביטוח וימשיך לעבוד בנמל עד ליציאתו לפנסיה.

כך עולה בעקבות תביעות שהגישו באי כוחו עורכי הדין ניצן וגיל הראל נגד חברת הביטוח שומרה והביטוח הלאומי. הביטוח הלאומי הכיר באירוע  כתאונת עבודה כי היא קרתה בדרך ממקום העבודה לביתו, ואילו חברת הביטוח שומרה הכירה באירוע כבתאונת דרכים.

מכתב התביעה שהגישו עורכי הדין ניצן וגיל הראל, עולה כי בחודש ספטמבר 2013, בעת שהמהנדס עמד עם רכבו ביציאה מול שער הנמל בדרכו חזרה לביתו מהעבודה,  רכב אחר התנגש בו בחוזקה מאחור. לאחר התאונה המהנדס הובהל לבית חולים קפלן ברחובות כשהוא סובל מכאבים בצוואר, ממגבלות  תנועה בגפיים ורגישות בגב. כתוצאה מהתאונה והוא סובל עד היום מכאבי ראש וסחרחורות, כאבי גב וצוואר עם הגבלה בתנועה ותחושת נימול בגפיים. כמו כן הוא מתקשה להרים משאות כבדים, מתקשה בהליכה, עמידה וישיבה ממושכות, סובל מקושי בכיפוף ומתקשה בעליה וירידה במדרגות.

המוסד לביטוח לאומי אישר לאחר כשנה וחודשיים  של משא ומתן,  פיצוי על סך כ-150 אלף ₪ בגין כ-10 אחוזי נכות ואילו חברת הביטוח שומרה אישרה לו פיצוי בסך כ-82 אלף ₪. חשוב לציין כי למרות הפיצוי ושיעורי הנכות, שכרו לא נגרע והוא ממשיך לעבוד כרגיל בנמל.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*