מהי המשפחה ומה עושים ביום המשפחה?

מהי המשפחה ומה עושים ביום המשפחה?

ביום חמישי היה יום המשפחה ובבתי ספר רבים פרגנו להורים וקיימו פעילות לכל בני המשפחה. בבית ספר "היובל" ערכו מסיבות כיתתיות ואילו בית ספר "רעים" יצא אל הקהילה. היום שמלמד יותר מכל על האחדות המשפחתית הפך ליום של  לכידות חברתית, אהבה ופרגון הדדי.

את יום המשפחה חוגגים בבית, בקרב המשפחה, אבל לא רק. בבית ספר "היובל" חגגו את יום המשפחה במסיבות כיתתיות. הורים וילדים הגיעו לפעילות כיתתית מלהיבה שבחלקה הראשון כללה מצגת ובה תמונות של הילדים כשהיו עדיין תינוקות רכים. הילדים והוריהם היו צריכים לזהות את התינוקות ומיד עם תום הקרנת המצגת, העניקו הילדים להוריהם ברכות ומדליות שהכינו עבורם מבעוד מועד. הפעילות ריגשה כמובן את ההורים אבל גם הילדים התרגשו מאוד.

בהמשך התקיימו פעילויות מגוונות כגון: סדנת "שפים צעירים", שירה בציבור, משחקי חשיבה ועוד, ולבסוף – כיבוד קל. "היה זה ערב משפחתי מיוחד ומחמם לב,  והיה זה מרגש מאד לראות את ההיענות הגדולה והתגייסותם של ההורים שהגיעו והשתתפו בהתלהבות רבה" אומרים בבית הספר.

אחת האימהות שהשתתפה בפעילות אמרה בהתרגשות גדולה: "זאת היתה אחת הפעילויות המוצלחות ביותר שהשתתפתי בה ואני מוקירה על כך תודה רבה לבית הספר וילדים הנחמדים". גם יתר ההורים הביעו את הערכתם לפעילות כאשר בסוף הערב הם נגשו אל מנהלת בית הספר, גב' פנינה ויינשטיין, כדי לפרגן ולברך אותה ואת צוות בית הספר על העשייה.

גם בבית הספר "רעים" ציינו את יום המשפחה בצורה חגיגית ומעניינת אלא שהם בחרו לצאת משטח בית הספר ולפעול בתוך השכונות, בקהילה. "אצלנו הקהילה והמשפחה המורחבת הם אחד וחשוב לנו לתת לזה ביטוי כי כל הקהילה היא משפחה אחת גדולה" אומרים בבית הספר אשר מקדיש לא מעט בכל ימות השנה לחינוך ערכי ולמעורבות קהילתית.

מנהל בית הספר מר ירון שניידר אומר כי מושג המשפחה כבר לא מצטמצם אל המסגרת הביתית אלא הוא מתרחב אל השכונה, הקהילה והיישוב. "משפחת בית ספר רעים הגדולה, לדורותיה, הינה משפחה ענפה ומרשימה אשר הולכת וגדלה בכל עת וכולם שומרים על קשר ומרגישים חלק מבית הספר".

לאחר הפעילות שנערכה בקהילה, התייחס אחד ההורים ואמר: "נמשיך לחזק את הקשר הנפלא עם בית הספר, לפתח וליצר פעילות עבור ילדינו ונחזק את הקהילה, את הגאווה המקומית ואת הסביבה בה אנו חיים". בתוך כך הוא ואחרים הודו להנהלת בית הספר על הפעילות ועל ההזדמנות שניתנה להם להשתלב ביום שמבטא בצורה הכי משכנעת את האחדות והערבות ההדדית.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*