מהי אסטרטגיית הברנדפורמנס ואיך היא תטיס את העסק שלך קדימה?

מהי אסטרטגיית הברנדפורמנס ואיך היא תטיס את העסק שלך קדימה?

הברנדפורמנס היא ללא ספק אסטרטגיית השיווק והפרסום הלוהטת ביותר כיום. השילוב החכם בין יצירתיות לבין פרסום שמבוסס על תוצאות, מאפשרים לכל עסק לחסוך כסף ולראות תוצאות מהירות בזירות הכי חשובות. אז אם אתם רוצים להטיס את העסק שלכם לשלב הבא, זו בהחלט הכתבה בשבילכם.

מה זה בכלל ברנדפורמנס?

ברנדפורמנס היא שילוב של שתיים מטכניקות השיווק הפופולריות בעולם – מיתוג ופרפורמנס. המיתוג הוא האמצעי החשוב ביותר בקביעת תפיסת המותג אצל הלקוחות שלכם והדרך המושלמת ליצור את התדמית הנכונה לכל עסק וחברה. הפרפורמנס עוסק ביצירת תוצאות יעילות יותר לכל קמפיין מיתוגי ודואג שכל הוצאות הפרסום שלכם ילכו רק למקומות שמביעים לכם את התמורה המתאימה.

מדוע מדובר על אסטרטגיית השיווק של העידן החדש?

מכיוון שכיום חלק אינטגרלי מהתדמית של העסק שלכם ומהוצאות הפרסום, מכוונים באופן ישיר לזירות החברתיות והניו מדיה היא שחקן של ממש בזירת השיווק. למעשה, העובדה שכיום עסקים רבים משלמים לחברה שתעשה עבורם את עבודת המיתוג ולחברה אחרת שתבצע עבורם קמפיינים ממומנים, היא לא יעילה ואף גורמת לבזבוז של משאבים רבים לכל עסק.

איזה זירות נמצאות בתחום הברנדפורמנס?

ברנדפורמנס איכותי נמצא בכל הזירות ותופס את הגולשים בכל מקום שהם נמצאים. ניתן להטמיע את הטכניקה הזו בעזרת פרסום בגוגל, יוטיוב, פייסבוק, אינסטגראם, לינקדאין ועוד. ניתן גם לבצע אנליזה של כל קמפיין ולראות בדיוק כמה עלתה לכם כל הקלקה ואיזה רעיון מיתוגי הכניס לכם הכי הרבה כסף. כך, שברנדפורמנס הוא בגדר חובה למפרסמים קטנים וגדולים כאחד.

מהם היתרונות הנוספים של השיטה?

מעבר לחיסכון הכספי שבהעברת כל התהליך הפרסומי לגוף איכותי אחד, מדובר על שיווק איכותי יותר והתמקדות בפרסום מבוסס תוצאות. על ידי אימוץ הברנדפורמנס ניתן ליצור מסר שיווקי אחיד בכל הפלטפורמות הדיגיטליות שאתם נמצאים בהן ולרכז את כל המידע של הארגון לתוך מסע פרסום חוצה פלטפורמות. והבונוס: מגוון של אפשרויות שיווק מחדש בזמן אמת כזו שתזניק לכם את המכירות ותייצר יותר לידים איכותיים.

מדוע לא כל חברות הפרסום מציעות את אסטרטגיית הברנדפורמנס?

משום שרק לחלק קטן מחברות הפרסום יש את הכלים ליישום מוצלח של האסטרטגיה באופן עצמאי. למרבית החברות אין את הידע, המשאבים וכוח האדם האיכותי לבצע את האנליזות המתאימות ולספק ללקוח הקצה פתרון הוליסטי של כל הצרכים שלו. התוצאה הסופית: בישראל של 2018 יש לא מעט חברות שמדברות על ברנדפורמנס, אבל רק כמה חברות שבאמת מיישמות את השיטה הלכה למעשה.

לסיכום, אין ספק שאסטרטגיית הברנדפורמנס עומדת לכבוש את עולם השיווק. העובדה שניתן לייצר מסר שיווקי אחיד בכל הזירות הפרסומיות, עומדת לשנות את כל מה שידעתם על שיווק בעידן המודרני.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*