מהו תטא הילינג?

מהו תטא הילינג?

חיינו, הינם מסע לא פשוט, אנו חווים חוויות מכל מיני סוגים ואת החוויות הכואבות, אנו אוגרים בתוכנו. הגוף שלנו זוכר הכול ועל מנת שיוכל להתרפא, אנו נחשפים לזיכרונות כגון תמונות שנשארות בתודעתנו, ריחות ומחשבות שמעכבות אותנו מלהתקדם בחיים או פשוט מונעים מאתנו "להפוך דף… " היום, באמצעות טיפולים רוחניים, נוכל לחוות את התת מודע, להבין את מקור העכבות ופשוט לשחרר אותן. מטפלים מבינים, כי בשיטה זו רמת המודעות שהם לומדים, מאפשרת להם להיות במקום שהשאלות הופכות להיות ברורות יותר והתשובות כבר מובנות. כל אלה, מעניקים למטופלים את הכלים היעילים, לצאת לדרך חדשה ומוצלחת יותר.

כלי ריפוי רוחני חזק ועוצמתי

תהליך ריפוי רוחני, המאפשר שחרור עכבות, הינו תהליך מדיטטיבי שיותר ריפוי פיזי, פסיכולוגי כאשר המחשבה ממוקדת והתפילה אל הבורא. ששיטת ריפוי זו, המתבצעת בשיטה הרוחנית, מתאימה לאנשים שמאמינים בכוח עליון שברא את הדברים בעולם בו אנו חיים ואף מנהל אותם. שיטה רוחנית לטיפול בעכבות, דפוסי התנהגות מקובעים או דפוסי התנהגות שאינם מסייעים לנו, גורמת לגלי המוח שלנו, למצב תנועה רגוע יותר עד למצב שינה או חולמניות, כך שהמטופל\ת יכול להיות ברמת מודעות גבוהה שעליה טיפול זה מתבסס. ניתן לחוש את ההשפעה והאנרגיות החיוביות שנוצרות בנפשנו ובגופנו, כבר בטיפול הראשון.

היפרדו לשלום מהחרדות

חרדה, הינה מצב נפשי שאנו חשים בו רגשות מציקים של חוסר אונים. חרדות אלה, נובעות מלחץ נפשי מחיי היום יום. היום, הסטטיסטיקה מראה, כי אנשים רבים סובלים מחרדות ונתונים אלה גדלים בכל שנה. גם מחשבות, אמונות השפעות גנטיות ונושאים הקשורים אל התודעה הקולקטיבית. הם אלה שמונעים מאתנו להתפתח ואנו פשוט מוצאים עצמנו במצב סטטי ומתסכל של "במקום דרוך". שיטת תטא הילינג, הינה מעבר לשיטת ריפוי יעילה מאין כמוה. זהו בפירוש  כלי עוצמתי שאנו חווים באמצעותו שינויים וריפויים בכל תחומי החיים וההוויה.

לחץ? מתחים? או חרדות?- כבר אין צורך בתרופות

שיטות הריפוי הרוחניות, הוכיחו את עצמן לא אחת, עד כדי כך שניתן אפילו להירפא ממחלות קשות. היום, רבים נמנעים מתרופות שרק מזיקות לגוף ולנפש. האדם יכול ללמוד לרפא את עצמו בשיטות וכוחות שרק הוא מסוגל להם. ברגע שלומדים שיטות. טיפול תרופתי, אמנם מטפל בסימפטום, אך לא בבעיה עצמה. מדובר על טיפול לטווח הארוך שיהפוך לחוויה בקרב המטופלים. אפילו מדענים גילו, כי גלי מוח מסוימים, במיוחד גלי אלפא תטא גורמים להקלה משמעותית לאנשים אשר סובלים ממתח וחרדות, הרפיה פיזית עמוקה עד בהירות המחשבה, שיפור היכולת המילולית, הפחתת כאב  ויצירת תחושת אופוריה.

לסיכום – זכרו, כי לכל מחשבה העוברת במוחכם, קיים כוח תודעתי חזק, אם לטוב ואם לרע. כל מחשבה שאתם חושבים עליה היא חשובה, היות וכל מחשבה מושכת את עצמכם אליה באמצעות כוח המשיכה. התת מודע שלכם מקבל את המחשבה ומספק לכם את מה שחשבתם עליו.

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*