מהו סטיילינג אישי וכיצד הוא יכול לסייע לך?

מהו סטיילינג אישי וכיצד הוא יכול לסייע לך?

בשיתוף לימור בכר – סטייליסטית אישית

רובנו אולי מכירות את הביטוי הכללי "סטיילינג", אך מרבית הנשים אינן מכירות את התחום מקרוב ולכן אינן מודעות לתרומה שיכולה להיות לסטייליסטית אישית מקצועית להופעתן הכללית. בעוד סטיילינג אישי הפך בשנים האחרונות לתחום עיסוק של ממש הכולל הרבה יותר מאשר סיוע בבחירת בגדים מתאימים, מדובר בשירות אשר יכול לסייע משמעותית לכל אישה וגבר להיראות ולהרגיש טוב יותר, להביא לכדי ביטוי את המאפיינים החזקים והאסתטיים שלהם ולהתנהל בעולם עם יותר ביטחון עצמי ובאופן אשר ישאיר רושם משמעותי יותר על הסביבה

להביא את האני הפנימי שלך לכדי ביטוי אסתטי מרשים – סטיילינג אישי

לכל אדם המאפיינים הייחודיים לו, הן מבחינה חיצונית והן מבחינת אופי ואישיות. המראה הכללי שלנו, אשר מורכב מסוגים שונים של ביגוד, איפור, הנעלה, שילוב בין אביזרים שונים ואינספור דברים נוספים יכול לסייע לנו להביא לכדי ביטוי את הייחודיות שלנו. כשזה קורה, ונעשה בצורה מקצועית ועל ידי מישהי עם ניסיון ועם כישרון לדבר, התוצאות מרשימות במיוחד וניכרות לעין.

כך, בעולם הסטיילינג האישי מסייעים ללקוחות לאפיין את מבנה הגוף שלהן, להבין מהן הגזרות והצבעים המתאימים להן יותר, לשלב בצורה טובה ואסתטית יותר בין פרטי לבוש ואביזרים שונים, להבין מה כדאי לטשטש ולהסוות מעט וכיצד לעשות זאת בצורה מוצלחת  ועוד. כל אלו הם תהליכים אשר מסייעים במהירות רבה יחסית לאותה לקוחה לשנות את המראה היומיומי שלה בצורה משמעותית, ללא צורך בקנייה מופרזת של אינספור פריטים חדשים או בתהליכי יופי יקרים וארוכים.

עולם הסטיילינג האישי מסייע לאינספור נשים מדי שנה לשנות משמעותית את המראה שלהן בצורה חיובית ולכיוון רצוי, כמו גם להרגיש טוב יותר עם עצמן ולחוש כי הן מביאות את הייחודיות האישית שלהן לידי ביטוי אסתטי ניכר.

קירוב נשים, העצמה והשראה – סדנאות סטיילינג מקצועיות וחווייתיות

במקביל לעלייה הניכרת במודעות ובביקוש לשירותי סטיילינג אישי, מתנסות לאחרונה נשים רבות בישראל גם בסדנאות סטיילינג – אלו הן סדנאות סטיילינג מקצועיות (המועברות על ידי סטייליסטיות מקצועיות) וחוויתיות ביותר – מעבר לשירותי הסטיילינג הניתנים לכל אחת מהנוכחות בסדנא מדובר גם בחוויה מעצימה ומרגשת במיוחד, חוויה של קירוב נשים והעצמה הדדית משותפת דרך אבחון עצמי, התאמה של סגנון לבוש ועוד.

במסגרת סדנת סטיילינג לומדות המשתתפות כיצד לאבחן את מבנה הגוף שלהן בצורה מדויקת ומועילה לצורך התאמה של ביגוד, כיצד להשתמש בבגדים הקיימים כבר במלתחה שלהן בצורה טובה ומתאימה יותר, איך לבחור את הצבעים המתאימים להן יותר באופן אישי, כיצד לטשטש פגמים וצדדים "חלשים" יותר בהופעתן ועוד.

החוויה הכללית המתקבלת היא בלתי נשכחת, הן מבחינת החוויה והן מבחינת הכלים היעילים שמקבלת כל אחת מהמשתתפות, כלים שמסייעים לה לאורך שנים לאחר מכן. בנוסף לחוויה ולכלים שהן מעניקות, מהוות סדנאות אלו מרחב המאפשר אינטראקציה והתקרבות אל נשים אחרות, על רקע תחום הסטיילינג ושיפור ההופעה האישית.

*** לימור בכר – סטייליסטית אישית -יעוץ מלתחה, ימי שופינג + סדנאות והרצאות  סטיילינג

צילום: גלי גבאי

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*