מהו מסנן מים ביתי?

מהו מסנן מים ביתי?

כל אדם שבוחר לשתות מי ברז כפי שהם, חייב להבין שמדובר במים מזוהמים. על אף שישראל איננה מדינת עולם שלישי והמים שבה שימושיים הן עבור שתייה, הן עבור מקלחת והן עבור כל צורך אחר מבלי שיש חשש כלשהו, הרי שעדיין, המים שאנו שותים מהברז לא מספיק איכותיים ועל כן, לא מעט אנשים בוחרים להרתיח את מי הברז ולאחר מכן לקרר אותם בכדי לשתות מים נקיים יותר. כיום ישנו פתרון טוב יותר לצורך שתיית מים נקיים מברז המים הביתי. כל שעליכם לעשות זה פשוט לרכוש מסנן מים ביתי אשר מסייע בהשבחת מי השתייה שאנו שותים מברז המים הביתי שלנו.

סוגי מסננים ביתיים

כאמור, תפקידו של מסנן מים הוא לסנן את מי השתייה שאנו שותים מהברז הביתי שלו ולאפשר לנו לשתות מים נקיים יותר. את המסנן ניתן להרכיב על הברז, כאשר חשוב לבחור במסנן התואם לסוג הברז או הברזים בבית. ניתן למצוא כיום ארבעה סוגים של מסנני מים ביתיים:

  1. מסנן אבנית- מדובר על מסנן אשר מסנן את האבנית מהמים באמצעות כדוריות סיליפוס. המסנן המדובר מורכב על ידי שרברב לשיבר הראשי.
  2. מסנן מכני- מסנן המותקן בסמוך לשיבר הראשי על ידי שרברב והוא מסנן לכלוך גס אשר מצוי במים. מדובר על מסנן הרלוונטי בעיקר עבור סינון גרגירי חול או חלקי חלודה בגודל כלשהו והוא מתאים לבניינים או בתים פרטיים אשר קיימת בהם צנרת ישנה.
  3. מסנן פחם פעיל- מדובר על מסנן שמרכיבים מתחת לכיור במטבח ומטרתו היא לסנן הן את הטעם והן את הריח של הכלור המצוי במים. מומלץ להתקין את המסנן המדובר יחד עם מסנן מכני ליד השיבר על מנת לקבל את מי השתייה הטובים ביותר.
  4. מסנן מים ביתי הפועל בשיטת האוסמוזה ההפוכה- מדובר על מסנן מים אשר מתקינים מתחת לכיור והוא כולל בו גם מסנן מכני וגם מסנן פחם פעיל. המסנן הזה משפר את טעם המים ומסנן אותם בצורה איכותית.

מדוע חשוב לבחור במסנן מים ביתי?

שתיית מים היא דבר חשוב בכל עונות השנה. על מנת לשמור על בריאות הגוף חשוב מאוד לשתות מים בכמות הרצויה, אך חשוב לא פחות להקפיד על איכות המים שאנו שותים. על כן, אם אתם שותים מי ברז, הן בכדי להשפיע על איכות המים והן בכדי להשפיע על טעם המים אותו אתם שותים, כדאי מאוד שתבחרו במסנן מים ביתי אשר יאפשר לכם לשתות מים בכמות הרצויה שלכם, באיכות גבוהה ובטעם טוב. רצוי כמובן לבחור מבין ההיצע כיום סנן מים ביתי איכותי מאוד, אשר ידוע כי מספק את התוצאה הטובה ביותר בסינון המים שאנו שותים. ניתן להתייעץ עם אנשי מקצוע אשר מכירים את תחום מסנני המים בטרם תבחרו את הטוב ביותר לביתכם.

צילום: pixabay

פורסם על ידי

תגובות פייסבוק

כתוב תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *

*